16 September 2009

..Sikit Lagi..~


Ok..kengkawan..sikit je lg nak genap Followers aku yg ke..
100

Aku nak bg present la kat Followers aku yg ke 100..
Aku kan suke bg present kat blogger aku..tak tau npe..cam aku syg sgt2 kat korg la..
Senang je..bende ni korg tak yah nak capture ke ape..
Aku sendiri leh dpt tangkap sape Followers aku yg ke 100..

Grab it before someone else take it..[ade ek ayt camtu..huhu]

...Be The Hundred becoming my Followers...

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

6 comments:

JIVEBUMZ said...

wahhh nak join bulehhhh??? :)

mAr@ZiEy said...

Di alukan klu no tu bertukar ke angka 100...hehe

zubair.. said...

nanti kalo dh genap 100,jgn lupe wt knduri doa selamt ye....hu3.....3 hri 3 mlam..pos skit mkanan kt blog aku..wakaaakkk

mAr@ZiEy said...

boleh je..hehehe

♥S@R@♥ said...

cik mar :

nak hadiah paling best..kehkeh

mAr@ZiEy said...

Cik Sara..

Plg besh ek..hurm...ape ek..lps raya ok..tggu!!!..