30 September 2009

..Susah Sangat ke??..~

Baru ku tau npe org2 yg nak kwen ni selalu ckp..
"Susah oo..nak kwen ni..igt senang ke.."
Yes..mmg susah sgt2..teramat susah..
Klu nak senang..pg je sempadan..kwen sane..
Ala..cam..teeett tu..[maaf nama terpaksa di teeett kan..hehe]

Hantaran kwen..da beli sikit..
Bie ckp jgn beli awal2 nnti cpt bosan..[betul gak..nak2 brg2 ladies kan..hehe]
Bie cam biasa..bab2 theme sume di serahkan kat aku..
So aku la yg pening kepala nak warna tema ape..

Kejap color tu..kejap color ni..
Nak matching lg ngan color lain lg..addoooiii..
Pandai tol Bie..bnde2 yg memeningkan sume bg kat aku..siap Bie lps kwen nnti..
Skg aku dlm proses meMatchingkan beberapa color..
Nnti da jumpe tunang tersayang tu..just tnjukkan beberapa sample yg aku wat..
Nasib la dgn era zaman multimedia ni..mcm2 ade..

Byk rupenya color kat dunia ni..
Tak caye..ha..klik sini klu nak tgk..
So..aku just wat sample ikut coding HTML yg ade tu..then convert ke CMYK color..
Maybe rmai yg tak tau kot..color pun ade kategorinya..
RGB = Red Green Blue utk non-printing..
CMYK = Cyan Magenta Yellow Black utk printing
HTML lak utk coding color yg ade..

Doorgift sume..aku yg survey..
Bie just tlg byr je..hahaha..kejam kan..tula padahnya bg task yg memeningkan kat aku..
Skg dlm proses amik quotation dlu..[wah..cam kat opis lak..hehe]
Da ade sume quotation tu..bru leh wat keputusan nak yg mne..
Yerlah..kene la ikut bajet..tkut lps kwen..naya KAMI..

List sume da prepare awal2..
Advance ok..[bukan aku wat..Mama ngan Emak wat..heheh]
Ktorg hanya ikut je..then klu tak suke..ktorg terus pangkah..[kejam kan...]

Ohh..Bie..cptlah balik...da pening kepala da ni..
Aritu tgk kain kat Jakel ngan Mama..fuhh...dahsyat lawa..
Terus MMS beberapa pattern kat Bie..
10 aku MMS..7 dia berkenan..
Ape..wedding boria ke..nak combine sume pattern..
Then ktorg sempat singgah kat Alinas..leh tahan gak..
Harus Wajib bwk Bie ni..hehehe..

Moga di permudahkan perjalanan dan urusan perkahwinan KAMI

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

4 comments:

SyaNa said...

best nye buat preparation kawen..
mmg susah tp best kan..
bile tarikh nye??
jgn lupe jemput tau

mAr@ZiEy said...

Syana

Tarikh lom di tentukan..insyaAllah akan di beritahu kelak..

Aku akan jemput sume blogger tersayang aku ni..terutama ko..jgn risau..tp make sure ko dtg ek..hehe

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

terasa mcm nk kawin jugak jerk.. hehee~

mAr@ZiEy said...

Aisumi

Hehe..jgn rase2 je..kene ade niat then kene bersungguh2 nak kwen..dpt pahala tau..huhu