01 October 2009

..Berbaloi ke Tak..~

Agak2 korg berbaloi tak klu aku beli ini..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

+ Desktop eMAC +

eMac ni berharga RM350 sahaja..
Complete set yer..tp kan 2nd hand la..
Adakah berbaloi utk aku beli eMac ini..

1set eMac = RM350..
Desktop biasa pun da RM1000++ complete set..
Ni kan pula desktop eMac yg serba canggih ni..
If berbaloi aku,beli eMac ni..then aku jual desktop yg ade kat umah..
Tak larat nak pkai 2 desktop + 1 lappy..
Kang jd opis lak bilik aku tu..
1 desktop 1 lappy pun da ok..byk2 nnti aku mesti bising..
"I need mySpace!!!!.."

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

8 comments:

SyaNa said...

iskhh murah la tu
tp ok lg ke yg dia jual tu??
murah benau

mAr@ZiEy said...

Syana

Elok lg..walaupun 2ndhand..bile pkai mmg cam 1st time pkai..

Kapasiti yer:
256MB-Ram
800G-Hard Disk..

♥S@R@♥ said...

kalau bagus beli je..hehe

mAr@ZiEy said...

Sis Sara

Mmg bagus..tp tkut membazir je nnti..yerla..nak2 nak kwen ni..byk bnde nak beli..adakah berbaloi beli eMac ni dlm situasi nak kwen ni..huhu

♥S@R@♥ said...

cik mar..betul3..xpun jdkn le hantaran..gempak tu..hehe

SyaNa said...

kalo pk sbb takot bazir nk kawen aku rse tak yah dulu kot
duit tu bleh la tambah2 kt brg hantaran kan..

tp kalo ikot rege dia mmg berbaloi la murah gitu elok lg..

hahahaa lg ko pening kan

mAr@ZiEy said...

Sis Sara

Ha??hantaran..ok gak..tp tkut org yg bwk hantaran tu kene 3 org..berat sgt..then bekas hantaran ade ke utk eMac..hehe..nnti bertambah pening la nak cari bekas hantaran tu..

mAr@ZiEy said...

Syana

Tu la..tp peluang eMac murah ni bukan selalu dpt..tkut cam nyesal lak..tp bile pk2..da la nak kwen..eMac ni lak di beli..huhu..lain la klu laptop Mac..leh gak wat hantaran..hehe