02 October 2009

..Buah Tangan utk Emak..~

Memandangkan aku ngan family aku nak berkunjung ke umah bakal mertua ku..
Haruslah ade buah tangan kan..
Tak kan nak dtg ngan tgh kosong je..haish..tak molek gitu..
Lgpun..Emak pun da wat preparation nak smbut kedatangan ktorg..
Mcm lah ktorg ni VVVIP kan..tp ktorg kan bkal menjadi sebahagian dr family dorg..
I Love Bie's Family..muaahhzzz..[bodek ke ni..ehhehe]

Ok..nak tunjuk beberapa buah tangan utk Emak..















+ Paper Bag HABIB Jewels..+

Yes...aku belikan Emak barangan dr HABIB Jewels..
Agak2 korg ape ek..
Rantai..Gelang..Cincin..Subang..Berlian..etc
Cpt..pk2..ha..ni yg nak wat kuiz ni..
Sape dpt teka ngan betul..aku bg hadiah serupa ngan buah tgn utk Emak tu..
Betul..aku serius akan bg bnde yg serupa cam aku bg utk Emak..
Korg leh gak teka bende lain selain brg HABIB Jewels..mne la tau kan..
Tp utk mereka yg betul meneka je la..hehe

*Sticky Mode utk 1 ari

TEKA DENGAN BETUL, HADIAH MENANTI

...XOXOXOXO...


mAr@ZiEy

16 comments:

Anonymous said...

Boleh ke teka lebih dr 1 jawapan..

Sy teka Brooch, Rantai, Kain, Kuih Raya

-insan Baru-

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Baju Kurung, tudung & Brooch... Ops!!! Ada rantai tangan Habib or loket Habib... Ha, confirm salah... wakakak!!! ::.

mAr@ZiEy said...

Insan Baru..

Teka la bpe byk nak teka..asalkan salah 1 jawapan tu betul..

cubaan menarik..tp sila cuba lg..hehe

mAr@ZiEy said...

Sis Adar

Bagus jawapan akk..tp sila cuba lg..heheh

♥S@R@♥ said...

nak teka?xnak?nak?xnak?hehe

nak g jumpa ahli nujum la dulu..kehkeh

"CiNtA aNtArA aKu DaN DiA " said...

wow bestnya mak dia dpt hadiah ....:)

mAr@ZiEy said...

Sis Sara

Teka je..mane la tau betul kan..

Aik..siap ade ahli nujum lg tu..wooo..ahli nujum pak belalang ke pak rama-rama..hehe

mAr@ZiEy said...

Cinta antara aku & Dia..

Ha..klu Emak best dpt adiah..awk teka la..da tentu awk best dpt adiah same cam Emak..hehe

SyaNa said...

aku rse kain @ tudung @ telekung @ loket
hahaaa amik ko byk jawapan

Nana said...

mayb tudung kot..beg aje habib hehe..yela klw btol isi dalam tu brg habib kopak tuan empunya blog nk bg brg kemas kt peneka yg tepat tak gitu??hahaha..jgn mare ek

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

nak cuba gakk... ear ring kott..

mAr@ZiEy said...

Syana

Tak kesah..bg je jawapan bpe byk..asalkan betul dan tepat..tp..

Jawapan anda tidak tepat..sila cuba lagi..hehe

mAr@ZiEy said...

Nana

Hehe..[gelak ade makne..]

Jawapan akk tidak tepat..sila cuba lagi..klu tepat..sy bg double kat akk..heheh

mAr@ZiEy said...

Azrina

Jawapan anda tidak tepat..sila cuba lagi..ehehe

♥S@R@♥ said...

sara nak teka cincin habib..hehe

mAr@ZiEy said...

Sis Sara..

Cincin Habib??..ooo..salah..hehe..

Memandangkan sume salah teka..so..next N3 akan di beritahu akan jawapannya..hehehe