22 October 2009

..Cantas Itu..~

Agak2 korg..ade tak faveret saloon..
Aku ni takde la maintain kat 1 saloon je..
Kalau boleh nak try sume yg ade kat Bangi ni..
Baik kan aku..hehe

Tp..TIDAK bg Bie..
Dia ni takleh kalau pg saloon lain..
Pernah gak try..lps tu..membebel mengalahkan aku..haha
Rsenya org2 Bangi ni rmai kot yg tau..
Kat Seksyen 6..ala..kat area Fasa 1 gak la..

Kedai potong rerambut tu kat celah2 kedai runcit..
Murah dan mantap oo pemotongan nya..
Mmg di jaga kebersihan..
Also murah dan berbaloi-baloi..huhuhu

+ "Ammaa..kasik potong jugak la.." +

Korg nak fesyen camner sekali pun harga tetap sama..
Tp..takat potong je la..kalau nak syampoo ke ape..nan ado yer..
RM6 for 1 kapla..hehe..bebudak rse yer RM5 kot..

Tp..kedai gunting rambut kat kampung aku tetap plg hebat..
Kedai Gunting Wak Uto..
Dewasa hanya RM1..kanak2 RM0.50 sahaja..
Mmg hebat dan pantas dia potong..

+ I Love That Mirror..+

...XOXOXOXOXO..

mAr@ZiEy

4 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

chantek la plak kedai anney nih

kekkekekke

chokio_nia said...

ain kalo nak potong rambut g kedai mak nyah je..hehe

sempat agi amek gamba eh akak??;D

mAr@ZiEy said...

Yanie

Kedai anney tu mmg cantek..tak mcm kedai potong rmbut lain..kedai anney tu mcm rumah tau..

mAr@ZiEy said...

Ain

La..parents ain bukak kedai gunting rambut ke..leh la akk pg nnti ek..hehe..agak2 free ke kene byr..