30 October 2009

..Da Mula Bercakap..~

Korang..Jotak da pandai cakap..haha
Kecoh kan aku ni..hehe..
Seronok tau layan budak kecik yang baru nak belajar bercakap ni..
Walaupun hujung-hujung perkataan je yang dia leh sebut

Tapi semalam..dia da boleh sebut 2 patah perkataan..hehe
Camni..semalam Mama marahkan Jotak coz sepahkan barang mainan..
"Ish..anak-anak.."
"Anyak...anyak.."
Bile si Jotak tu sebut je anak-anak..terus Mama tak jadi marah..gelak ade la..
Serius la wei..memang tak jadi marah punyer..


Aku mula la..da gelak sakan..then mula lah sesi latihan bercakap..
But..Jotak ni kalau 2 patah perkataan yg sama..dia akan sebut cepat tau..
Kalau 2 patah yg berlainan..dia sebut lambat sikit..
"Saya Jotak"
"Aye...Oo..Tak.."

Seronok sangat bile ade budak kecik kat rumah..
Ni yang buat diriku tak sabar nak membela anak sendiri ni..hahaha..[*wink wink..]

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

8 comments:

asna cute said...

alololo cumil yea dia kak hehe
ley ajar few lg words bru kat dia hehe~

mAr@ZiEy said...

Asna

Of Course..mmg tengah praktik few words

ije said...

girang nya dia ketawa!

mAr@ZiEy said...

Ije

Sungguh girang ati dia..hehe..dia girang la..kter..garang..hhehe

chokio_nia said...

mak aih..comeinye..ain nak kwn ngan jotak leh tak??haha

CINTAMANISZ Lite said...

sabo..sabo..nak nimang anak sendiri ye?? hehe..tu impian semua org pempuan tulen tu..baguih!!! hehe..

mAr@ZiEy said...

Ain

Leh..tunggu lg 23 thn lg ek..huhu

mAr@ZiEy said...

Cintamanisz

Auw..perempuan tulen gitu..hehe..TQ