28 October 2009

...Hatiku Makin Dengki..~

Kenapa..Why!!..
Kenapa nafsu shopping dia makin menjadi-jadi..
Kenapa harus di bawa yer aku ni..[da..aku tunang dia..hehe]

Aku makin dengki dengan Bie..[dengan tunang sendiri pun nak dengki kan..hehe]
Bie shopping kaw-kaw lepas dapat bonus 5 bulan..
Kalau korang..jeles tahap biasa ke tahap melampau gaban yer..
Bayangkan weekend da shopping..weekdays pun shopping..
Jeles..jeles..

"Bie ni shopping je..untuk Chenta takde ke?"..[see..dgn tak malunya mintak]
"Nanti la..bagi Bie beli barang Bie dulu"
"Agak-agak..bile ek Chenta leh dapat"
"Maybe lepas kawen.."
"Haaaa????..."

Aku tak boleh la nak demand macam dulu..
Bie ni makin hampir nak kawen..makin kedekut..hahah
Kelmarin je..lepas kerja..teman dia cari kasut nikah..

+ Tak sesuai Bie oi..+

+ Ha..ni ok sikit..+

+ "Mane lah amoi kedai ni..da lame aku tunggu ni" +

Yerlah..aku kan jadi tukang teman..
So..sempatlah aku berangan pakai kasut yang ade..hehe
Berangan pun jadilah..

+ Huhu..sesi berangan bersama mAr@ZiEy +

...XOXOXOXOX...

mAr@ZiEy

8 comments:

rusli_zairin said...

g shoping sampai tak sempat tkr baju keja..

mAr@ZiEy said...

Rusli

Bangga ok pkai bju Uniform kat luar..[ayat takleh tahan..tp dlm ati..nyampah..haha]

Mmg tak sempat nak tukar baju..kang kalau bukak uniform..lain mcm lak nnti..hahahah

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

kalo sumi pun jeles... gaji dah la xdapat lagi nih..

mAr@ZiEy said...

Aisumi

Tu la psl..bukan takat jeles..dengki da ni..huhu

jeBateja said...

Den ado kasut safety lobih...ada maw kah...? Kaler hitam....ahakz

mAr@ZiEy said...

Budak Jahat

Cooii..kalau mau bg..sy amik je..haha

chokio_nia said...

huish..bonus 5 bulan??byk nye..nak nak tumpang skaki la..=)

mAr@ZiEy said...

Ain

Tu la psal..bonus 5 bulan la akk nak paw kaw-kaw..tp hampeh tak menjadi..tension oooo