29 October 2009

..On or Off..

On je la kan..ape susah..
Off pun senang..kan kan..
Aku pelik lak dengan orang zaman sekarang ni..
Asyik nak dengki je..dengki dengan pasangan sendiri takpe..harus ade ok..[ampun ya Bapak Fauzi]

Ni dengki dengan kehidupan orang lain..
Adakah orang tu menjelesi akan kehidupan orang lain..
Atau orang tu memang saket ati dengan kehidupan orang lain..
Eh..bukan same ke jeles dengan saket ati tu..hehe
Tak kesah la ape..janji orang tu tak suke dengan kehidupan kite

Dunia blogging ni memang ade risiko yer..
Risiko yer adalah segala perihal peribadi yang kiter alami di ketahui orang lain..
Samada kiter kenal atau tidak..tol kan..
Tu la risiko dunia blogging ni..

Memula kenal dunia blogging ni..pergh..macam-macam hal berlaku
Pernah gak rase nak Delete je acc blog..
Tapi hobi blogging ni da makin menebal kan..
Di tambah lak ngan blogging ni leh tambah pendapatan kan..
So..sampai sekarang still aktif berblogging

Perasaan orang lain??
Perlu ke kiter amik kesah??
Contoh..cam blogger selebriti si laser Malaya tu..
Rasenya dia tak pernah nak pk perasaan si empunya badan kan..
Tetap No 1 tu blog dia..hehehe

N3 ni di cipta sempena kesah suka dan duka aku..
Suka duka aku dalam berblogging..
Ramai rasenya kawan-kawan blogger aku mengalami situasi camni kan..
Di hentam kaw-kaw sampai rase nak hentam je orang yg hentam kiter tu..
Nasib la tak kenal..kalau kenal..mau aku panggang..hahaha

Ok..tu je nak berceritera..
Takde mood coz tadi ade sesi temuramah..
Temuramah ape..Topik..dunia blogging..hehe

...XOXOXOXOX...

mAr@ZiEy

2 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

++ ini lah lumrah bergelar BLOGGER....ada suka dan duka.....kekadang kita diterjah dengan pelbagai komen...ada yg suka blog kita..ada yg sebalik nya....++

mAr@ZiEy said...

Yanie

Tu la..da join dunia ni..kene la tanggung risiko kan..huhu