24 October 2009

..So Sweet..~

Camni..aku ade seorang teman..
Teman sejak aku Form 2 smpai sekarang..
Dia ni cun..tinggi ala model..[mmg model pun..]

Nama dia Farah Yasmin..
Kalau korg regular customer utk Radiusite Enterprise tu
Ha..dulu dia share partner dlm R.E..tp skg tidak lg..
Tp dia ade bisnes sndiri..

Aku bukan nak cerita tentang bisnes dia..
Tp..tntg pengorbanan dia..cewahh..
Actually..skg ni dia berada di Melbourne Australia..
I think ari Selasa kot dia terbang..[lupe la..]
Tau tak pesal dia pg sne..
Coz celebrate birthday her Boyfrenz...[so Shweett..]

Dari Malaya ke Melbourne..
Kalau aku jd lelaki..mmg mengalir air mata..hahaha
Aku rse ade 2 org teman aku melakukan sebegitu..

Sorang lagi..si lelaki berada di Japan..si perempuan berada di Korea
Dari Japan ke Korea utk celebrate birthday sesame..
Ooohh...sungguh terharu la..
Aku??Pernah gak..dr Bota ke Bangi..tu 5 tahun lepas punya cerita..haha

Tp..tahun ni insyaAllah..sambutan plg aku akan ingat forever
20 December 2009 = My Birthday + My Wedding
Love It..

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

2 comments:

chokio_nia said...

wah...sanggop tu fly jaoh2..tabek2..hehe..dr bota nak ke bangi akak nek flite gak ke??=)

mAr@ZiEy said...

Ain

Tu la psl..
Ala Ain..Bota takde airport la..hehe..naik kete je..hehe