09 October 2009

..Terjumpa Tokoh Agama??..~

Lokasi : Medan Selera Fasa 1, Sate Hj Samuri
Jam : 1215 tgahri..[rsenya lah..tak igt la..]

Agak2 korg..aku jumpe sape..
Klu org2 Bangi..terkenal ngan beberapa tokoh agama..
Tp..dia ni terkenal ngan Pusat Perubatan Islam Darussyifa'..

Aku msuk je kat Hj Samuri tu..dia tgk je aku..
Maybe dia antara cam tak cam kot aku ni..
Maklumlah da lain da muka..[*dush dush..perasan..]

Nak tau sape ek..
Meh tgk..
























+ Dato Harun Din +

Aku rse dia ngan kelompok Darussyifa' gak kot..

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

10 comments:

Manusia said...

x kenai pon..

mAr@ZiEy said...

Manusia

Yeke tak kenal..sah awk mmg tak suke tgk cite psl agama..hahah..kidding je

chokio_nia said...

akak g tegur die ke???

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

sempat lagi ambik gambar tu

heehehhee

||| PöJìé PööH ||| said...

wahhh bestnyerr..
knp xjumpa minta nasihat, minta petua²..
kamu kan nk nikah xlama lagi..
tp teringat sorang member ckp, "alah Tokoh Agama bukan penah tcalon utk Anugerah Bintang Popular pun, motipp nk amik gambar"
ADuhai...

jeBateja said...

Jangan kan orang...meja kerusi pun leh kenal kat mana ( andai tak bgtaw lokasinyer pun...)

mAr@ZiEy said...

Chokio

Takde la tegur..main jeling2 mata je..hehehe

mAr@ZiEy said...

Yanie

Of course la darling..kate blog tegar kan..haha

mAr@ZiEy said...

Pojie

Segan la..hehe..walaupun bukan menang anugerah bintang popular..tp dia tetap popular di Bangi..huhu

mAr@ZiEy said...

JaBateja

Uish..jgn gtau kat org..wat malu je..hahahahah