27 October 2009

..Tutorial Desktop Cool..~

Aku rse da rmai da yang da pakai..
Tp ade jugak yang masih tak tahu..
Takpe2..meh aku ajar ek..

Ok..ade sesape yang serabut dengan icon kat desktop PC tu...
Then..berminat ngan icon desktop MAC ke Apple ke..[eh..bukan same ke..hehe]
Ok..meh aku tayang wajah desktop aku..


Clear kan desktop aku..jgn tertipu..aku masih menggunakan Win XP..
Tp..seiras dengan Win 7..
Ok..perasan tak icon desktop aku sume da tergantung kat atas..[dlm box line merah tu]
Ok..nak tau cmner nak wat icon korang tergantung ala-ala Apple style..

Klik sini untuk download

Da download software tu..ape lagi..just run je la..
Just drag and drop je kat dalam ruangan desktop tergantung tu..
Very da senang..takde la serabut desktop PC korang tu..hehe

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

9 comments:

chokio_nia said...

nie same ke ngan rocketdock??ain pakai tu..=)

mAr@ZiEy said...

Ain..

A'ah same..cuma nama je lain..huhu

zubair.. said...

pkai windows blind pun boleh...siap ble pilih lg die nye skin/theme tu

mAr@ZiEy said...

Zubair

Da try..kat Lappy kat umh..

Aimi Liyana said...

hehe, kita da try, thank u, thank u for the tutorial ;)

mAr@ZiEy said...

Aimi

Welcome..cun kan ur desktop lps tu kan..hehe

Ayu Rahaman said...

mar, aku try link ko bagi pas tu dia asyi kuar ni je :

Your IP address 203.82.70.4 is already downloading a file. Please wait until the download is completed.

Premium members can download any number of files simultaneously. Become a Premium member now. The download will be available shortly.


aku takde pending download pun. almaklum aku dah duk hr ni, dah kureng ckit ke multimediaan nye. :D

mAr@ZiEy said...

Sri

Aku bg another Link lak..

http://www.mediafire.com/?sharekey=a8c2a0274cd200c2c2b435915e8821d7e04e75f6e8ebb871

try this one..

♥S@R@♥ said...

baru nak try buat tapi dah xboleh..huhu