17 November 2009

..Another Story..~

Haa...benci..citer da lemau tahap basi..
Aku suke sgt citer yang da basi kan..waaa..
Aku lak yang marah..korang tak marah kan..hehe

Ni kesah last week gak..hohohohoh..
Ade la sketsa drama antara aku ngan Bie..
Bie ni jenis yg kdg2 agak ngade2 tau..
Aku ni moody semacam..kalau Bie datang ngade-ngade dia..
Nak-nak..aku tgh moody tahap melampau..memang nak kene ngaum la tu..

Pesal pe..toksah la aku bercerita..
Ha..nak tau gak..ok..ok..aku cerita..
Actually aku mintak tlg Bie belikan aku Cleanser kat Farmasi..
Tp peel ngade-ngade dia datang..aku lak penat..
So..membebel la aku..tahap bebelan aku da sama taraf ngan mama ok..
Yang tu di akui oleh Papa ngan Bie..hahahaha

Dgn keadaan yang memberontak aku kuar g beli Cleanser..
Padahal depan mata je Farmasi tu..pemalas kan aku..hahaha
Masuk je kete..tgk Bie tgh ralit pakai bangle..

"Chenta..tolong pakai kan.."
"Mane muat..bangle ni kecik..tangan Bie besar"
"Cuba Chenta pkai..muat tak.."
"Mestilah muat..tangan Chenta kan kecik.."
"Try la dulu.."

Da terpakai di tangan ku tu..
"Bie amik sape punya bangle ni"
"Ntah..Bie beli aritu.."
"Untuk sape.."
"Tu la tak tau untuk sape..tgn Bie besar.."
"Amik la balik..orang punya.."
"Pakai je..Bie belikan untuk Chenta"

+ Sudah menjadi hak milik ku +

Terus tergelak kaw-kaw..kalah nenek kebayan..
Actually aku tak berapa minat bangle ni..
Tp..orang da bg kan..aku amik je la..hahaha
Bie ade bangle dulu aku belikan..tp ade malaun curi bangle tu..
Mahal ko bangle Bie aku beli..
Terus tobat tak nak belikan lagi..

Kadang-kadang aku risau gak..
Kebanyakkan barang yang menjadi hak milik Bie..
Ade je malaun nak curi..benci aku tau..

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

10 comments:

asna cute said...

heheh rasayea bangle tue nak redakan mood akak yg gitu2 tue kot hehehe ;)

Ion positive masuk kedlm bdn time akk pki gelang tue hehe~

mAr@ZiEy said...

Asna

Hahaha..bangle berIon Negatif..huhu..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

bangle yg magnet tu eh?
hehhee....

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh..

pandai lak tunang akak amek hati ek..

eh2.. aah la..
ifa pn perasan akak selalu kata brng2 tunang akak ilang..

chokio_nia said...

mesti cantik brg akak nye b ie belikan..tu dorg curi..huhu

mAr@ZiEy said...

Yanie

Takde magnet pun..elektrostatik pun takde..huhu

mAr@ZiEy said...

Ifa

Tu la psl..cam nak wat perangkap ala2 perangkap tikus je

mAr@ZiEy said...

Ain

Cantik ape..menawan je..hehehe

Redbloodsnow said...

awww..sooo sweett. siap bercanda eksen² x tau lah die bile zeiy tanya utk sape ek..hehehe.

psstt..same la kita yang. klo kene mood x betol, klo dillah wat ngade²...kompom teros tuka jd singa lapa zie wehh...wakakakak

gimme fiveeee zieyyy :P

mAr@ZiEy said...

Ziey

Yeee..we same..nasib la dillah ngan Pojie ni jenis yg penyabar..kter la ala2 tak penyabar..hahaha..kalau dorg tu sepesen je ngan kter..mau bercakaran la..