14 November 2009

..Da Nama Pun Perempuan..~

Kesah da berkulat bru nak bercerita kan..hehe..ni kesah last week..
Ktorg memborong buat kali ke-4 untuk barang hantaran..
Ke-4 tu..tak leh tahan..3x utk barang Bie..sekali untuk barang aku..
Tp...

Walaupun Bie memborong 3x..semua tempat yg berlainan di hari yg berlainan..
Tp aku..sekali memborong di 7 tempat berlainan di hari yang sama
Kire membalas dendam kesumat la gitu..haha

+ Mood Bie da 50-50 +

Gambar Bie tu di lokasi ke 6..
"Chenta..cepat lah masuk kete..tak pyh la nak amik-amik gambar"
"Ala..relax la Bie..arini Chenta nak pulun kaw-kaw.."
"Ni da 6 tempat da kiter pg.."
"Ok..kiter pg tempat ke 7 plak ek.."

Mau tak marah laki aku tu..
Ate..sume brg2 dia yg gendong..aku..berlenggang cik kiah sambil mata melilau tgk brg..
Korang punya laki camtu tak..kalau camtu..bagus2..hehe..
Waaahhh..takde la..time sesi memborong brg Bie..
Aku ade la tlg dia gendong brg2 dia..
Ate..brg lelaki lebih 2 brg dari perempuan kan..hehe

Sebab tu aku sayang bangat ngan laki aku tu..
Terlalu memahami diriku yang sememangnya manja tahap dewi ngan dia
Korang manja tak ngan laki korang..ish..rugilah tak manja..
Bukan senang ok lelaki nak manjakan kiter..hehehe

"Ish..Kak Yam ni manja betul, nak makan pun nak Pojie suap"
"Jeles la tu..meh aku suapkan ko.."
Selalu kene tegur camtu ngan Meor or Anip..
Aku makan memang suap-menyuap ok..
Tak kesah la kat tempat awam ke tempat persendirian ke..haha

Pernah gak one of my opismate nampak ktorg bersuap
Terus jd bahan lawak..[ish..tu pun nak jd bahan lawak kan]
"Maryam..suapkan lah aku..nak gak rase ko suapkan"
"No way man.."
"Ooo..ngan tunang ko leh plak bersuap"
"So..that my tunang..sukati aku la.."
Tension aku bile orang tu da berkeluarga tp kelakuan cam orang bujang..
Menyampah siot ngan orang camtu..nak je aku cerita ngan anak2 dia..haha
Motip cerita ngan anak2 ialah..biar anak2 dia report kat mak dia..hahaha

Tu sje sketsa bertajuk "Da Nama Pun Perempuan"
Hehehe..sorry la arini memang SEWEL skt..
SEWEL coz merindui laki aku..heheh

...XOXOXOXO...


mAr@ZiEy

4 comments:

chokio_nia said...

haha..kalo ain bace post akak pasal ur bie, mesti ain gelak..comel..ske ah..=)

~ceRRy beRRy~ said...

wawawa...
sweetla akak ngan tunang akak nih..

moga kekal smpi bila2 =)

mAr@ZiEy said...

Ain

Ktorg comey ek..hehe..malu la..

mAr@ZiEy said...

Ifa

TQ Ifa..moga doa Ifa dimakbulkan..akk pun same doakan Ifa ngan Syed