03 November 2009

..Do U Love Chocolate..~

Suke tak coklat..
Aku tak berapa suke sgt..tp kalau free yess..aku suke..
Hahaha..pepagi da dpt adiah..
Suke..suke..

Al-kisah aku dapat coklat ni dari seorang jejaka..
Siapakah jejaka yang baik hati bg aku coklat ni..
Shukri Harun!!!!
Ala..anak Pak Harun..

+ Cadbury Chocolate..+

Coklat tu kire rasuah tau..hahaha
Aku ni baik hati lagi budiman..tak akan report kat BPR..hehe
TQ Shukri coz bg Coklat..esok lak bg aku bunga..haha..[mau kene pelengkung ngan Bie..]

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

8 comments:

jeBateja said...

Wehhh...coklat tu simpan sket...esuk aku nak sket....tak kira...tak kira...nak sket gak...

chokio_nia said...

white choc sedap..=)

mAr@ZiEy said...

Budak Jahat

Ko nak coklat tu..ko kene bg aku Kek Gula Hangus + Trifle

mAr@ZiEy said...

Ain

Akak pun suke White choc..rse cam White choc lg sedap dr choc biasa

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Suka plain coklat... Especially yg di atas tuh... Kasik large bar pon leh abeskan dlm masa 15 minit... Tapi, itu la yang aku dok mimpi2 tgh2 malam... Takde sapa ke yang nak kasik aku coklat itu??? Iskkk!!! ::.

mAr@ZiEy said...

Sis Adar..

Ala cian yer..meh sini sy bg akk coklat ek..hehe

~ceRRy beRRy~ said...

amboiiii....

nk repot!!!

hik2..bek bg ifa rasa cepat!

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Ngeh!!! Ngeh!!! Ngeh!!! Nak share ekkk??? Maceh!!! Maceh!!! Maceh!!! ::.