16 November 2009

..Free..Free..~

Korang suke tak bile ade orang bagi makanan FREE
Of Course la U all suke kan..
Kalau tak suke tu..tipu la..tak caye..

Ni kesah last week..
Sekarang ni aku suke betul cite kesah yang da lapuk..
Korang tak marah kan..hehe

Aku turun la kantin time waktu kerja..
Dalam kul 915pg camtu..
Sekali ade la sorang jejaka ala-ala arab ni..
"Amik la sandwic tu..sy belanja.."
"Ish..takpe lah.."
"Amik la..sy belanja"
"Orait..TQ"

Suke aku bile orang belanja makanan..
"Takpe..biar saya belanja sekali air dia ni"
"Adooi..takpe lah..air biar sy bayar.."
"Takpe..sy belanja"
Amik ko..air pun dia belanja..suke akak..hehe

Suke..suke..walaupun ktorg bukan bayar gune duit..haha
Company aku ni memang sediakan kupon untuk makan..
So..nak bayar pakai kupon je..

+ Taraaa..nilah dia..hasil keBELANJAAN si DIA +

To Si Dia..
TQ coz sudi belanja aku..haha
Suke akak tau..walaupun aku tak de la kenal dia..
Takat borak-borak camtu je..
Biar peramah ngan orang jangan pemarah ngan orang..tol tak..hehe

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

4 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

senwich tuna + telor ker?

sedap nyeeeeeeeeeee

mAr@ZiEy said...

Sandwich telur je..sedap gak..maklumlah free..hehe

Redbloodsnow said...

whoaaa..syorga wooo mkn free. ailikeee ziey..hehehe. psstt, bek ati mamat tuh ek. murah rezeki die....hikss

:)

mAr@ZiEy said...

Ziey

Mamat tu memang baik ati..coz ai pernah baik ati belanja dia dlu..hehehe