25 November 2009

..I Rase Nak Tergelak..~

Aku rase nak tergelak pun ade..
Nak marah tu..kejap je kot..
Nak tergelak la..hahahah
Bagi aku ruang untuk gelak leh..



Bende yang aku gelak kan tu bukan yer lawak ke ape..
Tp..bg aku memang lucu lah..
Ish..kelakar wei..
Ish..ish..ade gak orang camtu..kelakar la..haha
Nak tau ke..haha..meh rapat-rapat..aku citer..

Korang pernah tak jumpe ngan someone yg benci ngan life korang..
Tak kesah la..life korang dari segi mane..
Tp aku rse life yg yg penuh ngan kasih sayang cinta berahi aku ngan Bie..
Statement saje je nak wat org tu makin benci ngan aku..haha

Cam biasalah..sesi kutuk mengutuk berlaku..
Tu normal la..tak kesah pun..dia pun da jemu kutuk aku kot..
Yerlah..makin dia kutuk..makin aku senyap menyepi je..
Makin dia canang nama aku yg baik tu..makin aku senyum je..
Makin dia cerca mencerca aku..makin aku suke..
Of course la orang tu benci ngan aku kan..

Ceritera yang di canang tu bukan yer betul pun..
Yerlah..dia citer pun bukan ade fakta..setakat tambah menambah perisa cerita je..
Ni..bile orang tu tau aku nak kwen..
Wahh..wahh..mula makin membenci ngan kecintaan aku..haha

Ape kes nak benci ngan life aku yg penuh kecintaan ni..
Ape kes...hahaha..kes yer..
Maybe life dia asyik tak pernah nak dapat kecintaan berahi kot..
Sekali lagi statement berani maut..

Sekali lg aku pelik..
Kenapa nak benci ngan life aku yang penuh kecintaan ni..
Jodoh pertemuan..kasih sayang..cinta..maut..
Sume ketentuan tuhan..kerja manusia hanya untuk merealisasikan je..
Ya tuhan..ampunilah mereka yg benci akan life aku tu..

Kalau korang terjumpa or menjumpai or merasai orang yg seangkatan dgnnya
Ape yang korang rse or buat ek..
Aku tak tahu nak buat ape..tp pernah gak terpikir
Nak bg ciuman paling mesra dan pelukan paling kuat kat orang tu..

Orang tu buat aku punye percintaan cam bagus je..haha
Sila la kentut jauh-jauh ek..hahaha
For those yang tak tau camner kisah percintaan aku ngan Bie..
Lps ni aku nak buat review about myLove Story..haha
Agak-agak..ade ke orang nak baca..haha..cam kelakar je..haha



Suke plak aku ngan kesah orang tu yg di cerita kat orang lain..
Seronok wei kesah yer..aku sendiri cam tak percaya aku seEVIL camtu..hahaha
Pandai tol orang tu menokok tambah cerita tentang life aku..
Aku rse cam nak offer dia jadi tukang karut la..hahaha

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

4 comments:

asna cute said...

asna jugak biasa kena tp malas lyn. buang masa jer.

so bagus akak punye tindakan nie. asna pun bg hugggg peluk kuat2 kat org mcm nie jugak nti klu asna ada terkena hehe~

mAr@ZiEy said...

Asna

Tu la..akk pun malas nak layan..lgpun ape yg akk dpt..org tu yg benci ngan life kter..watpe kter nak lyn kan..hehe..lain la kalau org tu benci life org lain..hahaha

Tu je yg mampu akk buat..nak bg duit utk org tu buat skrip tntg life akk..cam tak ckup modal lak..hahaha

chokio_nia said...

alah..aka buat bodo org cm tu..die jeles la tuh..huhu

tak sabar nak tgu cte akak bie akak..hee

mAr@ZiEy said...

Ain

Ish..dia memang jeles kot..yerla..tak pernah merasa akan kehebatan cinta berahi akk ngan Bie tu..hahaha

Ish..nak tau ek..nnti akk buat review ok..don't worry darling..