02 November 2009

..OST Awan Dania by Atilia..~


Hari hari yang ku alami
Ada satu yang perlu ku kecapi
Bagai layang-layang yang putus tali
Akan ku teruskan mencari

Siapakah diri ini?


Ku ingin terbang tinggi di awan
Bersama bintang bersama bulan
Ku ingin genggam sang mentari
Ku ingin bermain di tepi pelangi
Ini impianku ini lah caraku

Tiada yang lain yang lebih ku mahu

Tiada lagi resah untukku
Tiada lagi rasa malu


Apa yang ku mahu apa yang ku tahu

Hanya mencari diriku

Oh....
Siapakah diri ini?

Klik sini untuk download

Thats myFaveret TV Show...bukan aku jer..Jotak pun suke..
Sesape yang follow that series..leh join myClub ok..hehe

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

8 comments:

chokio_nia said...

ain ske tgk scha lam cte ne....bes..=)

mAr@ZiEy said...

Ain

Sama la kter..tp akk suke Scha kat luar cite tu gak..karakter dia mmg cam tu kat luar tau..serius..aritu jumpe dia time kat MidValley..hehe

jeBateja said...

Saya pun suka terutama watak dia dlm BELLA tu....bodoh2 alang gitu...errr...citer ni best bangat ke...???

mAr@ZiEy said...

Budak jahat

BELLA??..tak pernah tgk pun..ke aku yg ketinggalan..besh oo cite ni lawak bangat..

asna cute said...

asnajoinn!!~

xpenah miss lg episod awan dania hehe ;)

mAr@ZiEy said...

Asna

Ok..akk accept..hehe..best kan citer tu..sempoi je..

rusli_zairin said...

takde harapan la aku nk tgk citer2 camni.. anak aku duk rmh tgk ben10/ultraman.. aku tdo jerr..

mAr@ZiEy said...

Rusli

Nasib ko la dpt anak lelaki..kalau dpt anak perempuan..mesti ko leh lyn la Awan Dania..hehe