04 November 2009

..Pencuri Tegar..~

"Chenta..helmet Bie hilang.."
"La..sape plak nak curi helmet busuk masam Bie tu.."
"Tak tau..helmet budak lain pun same hilang.."
"Ces..dasar pencuri tak reti nak taubat.."

Saket ati aku ngan pencuri area umah Bie
Aritu..jaket + kasut Lee Cooper Bie..
Lepas tu helmet..
Yang pelik tu..rumah Bie je pencuri tu aim..
Rumah lain ok takde pape..

Atau rumah Bie ni rumah orang-orang bujang..
So..pencuri tu hanya berkenan dengan barang orang bujang..
Dasar Pencuri Gilak!!!
Spender tak mau lak di amik yer..

Ni yang nak pasang CCTV ni kat rumah Bie ni..
Confirm aku tak nak tinggal kat rumah lame Bie tu..haha
Kalau aku dapat pencuri tu..mau aku cincang sampai lumat..
Saket ati aku ngan pencuri tu la..ish..saket kepala aku pk..huhu

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

6 comments:

chokio_nia said...

wah...protective sungguh akak ea..=)

mAr@ZiEy said...

Ain

Of course la dear..barang dia..barang akk juga..tp..brg akk..no way bukan brg dia..hahahah

~ceRRy beRRy~ said...

akak..
klu die curi spender lg takut kak..

maunye mmg dia suke bujang2 nih..
haishhh...


hehehehe...

JIVEBUMZ said...

lor pencuri tu tak de keje lain ker ha?? geram niee.. helmet pon nak amekkk tak paham la sape la orang tu yer

mAr@ZiEy said...

Ifa

Kalau pencuri tu amik spender..tu yg plg risau tu..tkut di manderem lak tunang akk tu..

mAr@ZiEy said...

Sis Ila

Tu la psl..keje haram gak dia nak wat..ish..kak ila..tarbiyyah ckt pencuri tu nanti ek..huhu