11 November 2009

..Peninggalan Cepat..~

*Sticky Mode for 2 days

Ok..aku nak wat pengumuman pantas..
Kalau sesape perasan..aku ade letak 1 box baru di bawah shoutmix box
Yang berupa sebegini yer kengkawan..


Ape kegunaan nya..
Kegunaanya adalah..untuk user2 yang nak aku xchange link tu..
Yang mane korang yer URL takde kat dlm blog list aku yg sebelah kiri ni..
Leh la put ur URL and ur Blog Name kat box baru ni ek..

Maklumlah..orang macam aku ni cepat betul lupa..
Lupa nak letak URL korang..
Kalau URL korang da ade..nak letak sekali lagi pun boleh..
Macam aku..URL blog sendiri pun letak..hehehe

Letak jgn tak letak..
Nanti kalau da letak..leh la aku click korang yer Nuffnang ek...heheh
Korang pun same..jgn la lupe click ADS aku tu ek..[ceh..tak malu..]

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

6 comments:

Redbloodsnow said...

Pssttt...ai dh tinggalkan diri kat c2..hikss


:P

~ceRRy beRRy~ said...

akak2...
nk tnya.. hik2..

camne nk naikkn earnings kat nufnang tuh ek?
ifa x naik2 pn..asyik la rm1.75..

rusli_zairin said...

org mcm aku yg br blajar buat blog ni payah ler nak blajar cara PJJ ni.. nant pn.mar buat kelas tuisyen jer ekk..

mAr@ZiEy said...

Ziey

Syukran Jazilan

mAr@ZiEy said...

Ifa

Camne nak naik kan earning nuffnang ek..hehe..akk pun tak reti sgt..nuffnang akk pun kdg2 naik..kdg2 lem..semacam..hehe..nnti akk explore ek

mAr@ZiEy said...

Rusli

Puan Mar??uisk..bile aku da tukar status ni..