06 November 2009

..Promosi : Kek Gula Hangus..~

*Sticky Mode for 48 hours..N3 baru di bawah ok

Terima Kasih bebanyak pada one of my frenz also my building mate..hahah
Bukan opismate..tp building mate..ktorg bekerja dlm 1 bangunan yg sama..
Nickname Alam Maya as Budak Jahat..
Hye..jgn tertipu dgn nama ok

Actually Budak Jahat ade buat bisnes makanan..
Klik sini untuk tahu lebih lanjut..
Al kisahnya..aku berminat sgt2 nak rasa Trifle Budak Jahat
Tp ade problem lak..tak menjadi Trifle tu..Trifle bertukar ke Triple..hehe

+ See..ade Staff Price lg..+

So..dia bg aku rasa Kek Gula Hangus..
"Kak..ade orang bg akk kek gula hangus ni"
"Ok..nanti akk turun ok.."
Sesampai sje kat Lobi..
"Orang tu segan nak jumpa akk.."
Choii..watpe nak segan..aku bukan yer bos ke ape..

+ Perghh..dashyat sedap ko..try la order and rasa +

U guys yang berminat nak tempah sila ke blog rasmi bisnes Budak Jahat ok..
Klik sini kalau nak tau tentang bisnes dia
Komen dari perasa-perasa di opis aku ni..
Majoriti ckp sedap..dan leh di order lg..haha

Maybe ade yang tak dapat nak rse..maklumlah..
Orang bg free..tak kan nak mintak byk2 kot..segan la ahkak ni..

+ Simpanan buat Lunch nanti..hehe +

Order cepat ok..sekarang ade Promosi Aidiladha..
Sape cepat dia dapat dan hebat..hehe

TQ Budak Jahat..
Aku menunggu Trifle ko..hehe..[eeeuuww..tak malu..hahaha]

...XOXOXOXO..

mAr@ZiEy

12 comments:

jeBateja said...

Wehhh...TQ...cepak nyer ko XPLORE...ahakz....si CT tu memang taw...aku kata kat dia aku malu jumpa ko pun...dia pi ngadu...aku bukan malu...aku ada TRAINING...uhukz...

mAr@ZiEy said...

Budak Jahat

syukran Jazilan..lenkali bg la lg ek..

Aku memang pantas kalau bab iklan mengiklan ni..hehe..bantu member bisnes takde masalah bg aku la..hehe

Haha..geleman aku dgr bila CT ckp ko segan..haha..ala..ko yer Trainer pun dtg lmbt kan..mcm la aku tak tau..haha

rusli_zairin said...

aku bukannnya tak mau rasa.. nant tak cukup lak..

lagipun doktor tak bagi aku mkn manis2

mAr@ZiEy said...

Rusli

Eh..aku ade bg kat ko ke td..haha..
Tp serius la wei...memang tak cukup..

Ko ade penyakit Diabetes ke..ko biar betul..kurus kedengking pun ade Diabetes ke..

rusli_zairin said...

silap ehh.. bukannya tak nak beli..

mAr@ZiEy said...

Rusli

Eleh..beli la buat anak ko ke..ko tak yh la makan..hehe..jiran2 ko ke..pahala ok bg org lain mkn..

ciare (^_^)v said...

keje di SAPURA eh?

mAr@ZiEy said...

Ciare

A'ah..kenapa..Ciare keje Sapura gak ke..huhu..

JIVEBUMZ said...

sedapnye nak cikit.. eh bakal pengantin tamoo diet ker? camne persiapan kawen? :)

mAr@ZiEy said...

Sis Ila

Sedap kak..order la..hehe

Diet??..alahai kak..sy pun underweight..kalau diet mau cam lidi je nanti kalau pkai bju pengantin..huhuhu

.ArianiAizat. said...

sedapnya!terliur..lama dah tak makan kek gula hangus..huhu

mAr@ZiEy said...

Puan Ariani..

Hehehe..ha..kalau da lme tak rse kek gula hangus..akk buat la..bg Encik Aizat mkn..hehe..takpun..suh Encik Aizat order je..hehe..