05 November 2009

..Syukur Alhamdulillah..~

Alhamdulillah..hampir settle segala persiapan..
InsyaAllah..lepas Aidiladha boleh la tarik nafas panjang ckt..
Sekarang ni..agak tersekat-sekat gak la..huhu..

Ohh..yaa..sekarang ni..tengah kumpul senarai nama para tetamu terhormat..
Waaa..terhormat gitu..
Sesape rakan-rakan taulan yang berhajat untuk menghadiri majlis ku..
Sila la tinggalkan alamat surat menyurat yg lengkap ek..

Aku teringin gak nak jumpa korang..
Time majlis kenduri la masa yg plg sesuai gitu..
Jangan malu jgn segan letak alamat surat menyurat..
Kalau segan gak..leh anta ke Email aku ek...

Majlis belah perempuan akan di adakan di Peserai, Batu Pahat Johor
Majlis bertandang di Bota Kiri, Perak
InsyaAllah akan buat jugak di Bangi..masih dalam perbincangan

Moga dengan kehadiran kamu semua dpt memeriahkan majlis
Bagi mereka yg lom kawen tu..di alu-alukan dtg..
Mane la tau kot-kot tempias aura melekat kat korang yg lom kwen tu..

Sabda Rasulullah s.a.w. yang bermaksud :
" Datanglah menunaikan jemputan apabila kamu dijemput kepadanya "
- Daripada Abdullah Ibni Umar r.a.-

Email: mar_2012@yahoo.com

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

10 comments:

asna cute said...

Nti check email yea kak.. hehe =)

asna dah send add ;)

mAr@ZiEy said...

Asna

Ok..done..akk da terima..hehe..TQ..nnti akk send kad ek..

chokio_nia said...

alah..ain taleh balek la plak..teringin gak nak g..huuu

rusli_zairin said...

no 11 jln p/11 seksyen 13..kaw.perin.. pos jer lah alamat ni..
posmen tu tau.. nanti posmen pompuan tu yg hantar..

~ceRRy beRRy~ said...

akak dh de alamat ifa kan? =]

JIVEBUMZ said...

alamat akak mar dah ade kan? hikhik nak pegi amek berkat kat umah mar laa.. kenduri nanti kat mane yer mar? kalo area sini bleh la pegi kan..

mAr@ZiEy said...

Ain

Takpe2..nnti Ain tgk picca wedding akk ek..picca akk pun ade aura gak tu..hehe

mAr@ZiEy said...

Rusli

Kawasan Perindustrian??auww..1 kilang tu aku kene jemput..mau aku kene sponsor bas nnti ni..haha

mAr@ZiEy said...

Ifa

Yup..huhu..da bg alamat ni wajib pg tau..hehe

mAr@ZiEy said...

Sis Ila

Buat kat Batu Pahat..bertandang kat Bota Perak..kat Bangi tak sure lg buat ke tak..