20 November 2009

..Terjebak Da..~

Aku mula terjebak lg terikut
Wowowow...penangan si blogger tegar cam aku..
N3 dia buat aku terjebak..

Aku terjebak ke kancah yg tak berapa nak sihat..
Sesape yg follow citer kat TV9..
Yes..aku memang jarang gler on TV9..
Takat tgk Idola Kecil tu rajin la..tp nak tgk citer drama..
Ikut mood la..hehe

Tp..lepas je baca N3 orang tu..
Terus terniat nak tgk citer kat TV9
Tau tak citer ape..ala..yg sekarang tgh meletup cam Volcano tu..
Walaupun Volcano kecik..hehe


Slot Lagenda Nenek Kebayan
Korang tau..aku tgk..kebetulan Mama Papa ade..
Amik..terus dorg pun gian nak tgk je citer ni..
Ziey..ko berjaya tawan hatiku dgn N3 ko tu..
Sekarang aku cam gian nak tgk citer tu..hahah

Actually citer ni Isnin-Khamis kul 430ptg kat TV3
Ulangan Isnin-Khamis 835mlm kat TV9
Tgk ek kengkawan..mesti korang akan gian..hehehe..

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

8 comments:

neezareef said...

samalah tejebak jugak...

rasa x mo follow abis tu msti nk tau whats next kan..sabo je la..

Nana said...

suka tgk cite ni

rimieilya said...

best ke cite ni??

sory xdpt nk tinggal jejak kt shoutbox sb dh kne block.huuhuu..

btw,thanks sb singgah blog sy n jd follower

Lovely Emy said...

kita pun suka gilerrr tgk citer ni.

xsabar nak tgu apa jadi kat siah :)

mAr@ZiEy said...

Emy

Tu la psl..kesian Siah..dari cun terus ke hodoh..hehe

mAr@ZiEy said...

Sis Neez

Tau takpe..penangan Nenek Kebayan kan..hehe

mAr@ZiEy said...

Sis Nana

Suke kat watak mne..Siah ke Intan Sari ke??..hehe

mAr@ZiEy said...

Rimieilya

Ha??kene block..pelik ni..