09 December 2009

...Bile Si Dia Meragam..~

Ape...korang igt ape ek..
Si Dia = Bukan Bie ok..hehe
Si Dia = Idea ku..

Benci tau bile si dia ni tak mau keluar..
Tatkala aku memerlukanya..huhu
Si dia ni memang kuat merajuk..
Kejap dtg..kejap tak datang..
Nak pujuk pun tak reti..hahaha

Arini je..si dia muncul kejap je..then ilang ntah ke mne2 ntah..
Alahai syg..muncul la balik..
Kesian la pdku ini..[cewah..]
Idea ku syg...muncul lah...

Sorry geng..aku perlukan si dia untuk update blog ini..
Kalau si dia takde..maka nya..
Unactive la blog ni..huhuhuhu..
Bukan takat blog je tak aktif...tp..ni ha..keje aku byk terbengkalai..
Sape yg susah nanti..aku jugak..hehe

Korang ade tau tak cmner nak pujuk si dia ni kuar selalu..
Aku ni tak reti sgt bab memunculkan si dia ni..hahaha
Ade orang terima kedatangan si dia kat toilet la..kat bilik la..kat dapur la..
Aku??...time nak tdo selalu muncul..hehehe...

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

4 comments:

ije said...

semoga si dia hadir dlm mimpi indah... huhu

mAr@ZiEy said...

Ije

TQ Dear

Redbloodsnow said...

hehehe..tersengih lak zie baco. nasib baik ler idea zie every day tetap ado...lalalala


:P

mAr@ZiEy said...

Ziey

Ajar lah cmner nk pujuk Si Dia kuar =)