02 December 2009

..mAr@ZiEy : P1...~

Ok..bersiap sedia ok kengkawan..
Review about my Love Story..

Dulu aku tinggal di area Ayer Itam dekat ngan Uniten tu..
Sesape yg familiar area situ..tau la..
Time tu tahun 2002..I was in form 4..Bie bru lepas SPM
Mesti korang pelik kan..

Actually aku lewat setahun dari mereka2 yg lahir thn 1985
Sepatutnya bebudak yg lahir 1985..SPM 2002
Tp bukan aku..hehe..
Aku repeat my form 2..sebabnya..
Aku dari Terengganu masuk Selangor..katenya lain silibus..ntah..aku pun tak tau
Aku ni skola private skool..so silibus lain sgt2 ngan skola biasa..

Ok..stop..
Aku ni skola asrama penuh..balik umh pun sebulan sekali..
Bie lak..lps SPM terus sambung stadi kat Serdang..
Kebetulan abg Bie kje kat Pusat Latihan Bank Pertanian..
So..menyewa la dia ngan abg dia..

Rumah ktorg selang 3 bijik..tp mengadap 1 ngan lain..
Agak2 paham tak..pyh la nak terang..
Rumah Bie..rumah orang teruna..ade 5 org
Kebetulan adik2 lelaki aku memang rapat sgt2 ngan bdk rumah Bie..

Mama Papa lak selalu harapkan kat dorg kalau suh amik adik aku balik skola..
Lgpun..time family bdk rumah Bie datang..
Rumah ktorg la jd rumah tumpangan..
Mama Papa suke la..rumah penuh ngan orang..hehe

Aku??...aku kat asrama la..
Balik rumah pun berdikari tau..naik komuter..huhu..
Dulu..Aku ni kat rumah mmg jrg sgt2 kluar rumah..
Dok ngadap TV..tido..dok layan internet..tu je la..
Nak bermesra ngan jiran..hemmm...pyh sungguh...

Bie lak..ptg2 memang main Badminton depan rumah..
Aku dok ngintai2 je..
Sekali Bie ternampak aku ngintai...
Then..

Jeng..jeng..jeng...
Sambung next N3..

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

4 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

ni dah mcm siri cerpen dah nih

hehhehe....

intai2 manje eh....

mAr@ZiEy said...

Yanie

Cerpen di alam maya...=)

chokio_nia said...

saspen2..huhu..tapi comel la intai2 jeling..wah2..=)

mAr@ZiEy said...

Ain

Taktik lme masih leh pkai tau..main jeling2 je..hehe