11 December 2009

..Nak Gak Selit..~

N3 takde kene mengena dengan tajuk..
Tp..aku nak mintak maaf dulu coz..
Ni last minute information aku kat korang..
Coz..sume ni berlaku pantas dan cepat..[eh..bukan same ke]

12 December 2009/24 Zulhijjah 1430H = Sabtu
Aku di jangka di ijab kabulkan dengan tunang den..
Muhamad Fauzi bin Ghazali
Jam 10 pagi..di Masjid Bandar Baru Bangi, Selangor

Memang takde majlis besar dan gemilang..
Cam yang aku gtau td..sume ni berlaku dengan pantas dan cepat..
So..majlis hanya untuk family terdekat..

Hanya majlis pernikahan sje di ubah..
Majlis kenduri tetap sama di waktu yang di tetapkan..
Akhir kalam..
Doakan kelancaran majlis dan kebahagian keluarga yang ku bina kelak..

Psstt...perasaan dari semalam memang tak tentu arah..

Pray for our happiness =)

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

16 comments:

chokio_nia said...

hah???esok la mksdnye kak??congrates!!!

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh...

esokla tuh akak!

ifa pn nk minta maaf sbb xleh dtg mjlis akak nnti yek..
ifa still kat kelate...
xleh nk ajak sesape join g sane...

pape pn..
doakan sumenye bjalan lancar..
insyaAllah... =)

GhOsToNe said...

uks...

dah brtunang??

moga selamat semuanya!

dey said...

congrats!!! semoga dicucuri rahmat dan bahagia hingga akhir hayat ;)

rusli_zairin said...

oitt.. mar.. pg ni kau dah... emm.. tahniah.. moga2 dipermudahkan..amin

m[i]era said...

Taniah akak
:)

mAr@ZiEy said...

Ain:

A'ah..di cepatkan seminggu..nnti akk wat review tntg tu ek..

mAr@ZiEy said...

Ifa:

TQ..its ok..jnji ifa doakan kebahagian ktorg je da ckup..=)

mAr@ZiEy said...

Ghostone:

Sy mmg da tunang..da jd bini org da pun..=)

mAr@ZiEy said...

Dey

TQ So Much Dear

mAr@ZiEy said...

Rusli:

TQ..sorry la dude..aku tak jemput ko..hnya family terdekat je aku jemput..sorry ek...tp kenduri aku da jemput kan..jgn lupa dtg ok..aku nak cubit ank ko..hehe

mAr@ZiEy said...

Miera

TQ So Much =)

JIVEBUMZ said...

tahniah mar!
selamat pengantin baru..
moga kekal bahagia hingga hujung nyawa...



insyaallah

mAr@ZiEy said...

Sis Ila

TQ So Much..

Redbloodsnow said...

haaa..tuh ler pasal. terkejut gak zie tgk mar dh akad nikah sabtu td..hikss

psstt..12/12 adalah buffday my niece, Keera...so kompom lepas nih bile ingat buffday keera kompom automatik tingat aniversary nikah mar gak...hikkss


Congrats cyg :)

mAr@ZiEy said...

Ziey

Bukan awk je terkejut..sy sndiri pun terkejut..hehe..

Oo..yeke..senang la nak igt ek..12/12 ur niece's birthday..20/12 my birthday..26/12 mySIL's birthday..waaa..sume ari yg penting hehe