02 December 2009

..Trainingku : Day 1..~

Seronok aku pg training kat luar..
Start kul 9 pg - 5 ptg
Ate..bgn pagi pun lmbt la..haha
Dekat je area Bangi gak..
So..mkin bermaharajalela la kemalasan ku ini utk bgn pagi..

Pg ngan pakaian simple sempoi..
Takde yer aku nak pkai uniform keje..hahaha
Syooohh...pg jauh di sana uniform ku selama 4 ari..haha
Ngan sandle je..nan ado berkasut yer heee..

Ade 7 orang..best gak..
4 dari Uniten..[as a lecture]..
1 dari MMU..[student rsenya..]
1 dari Keramat..ala..lupe ape nme company..
Sorg je lelaki..yg lain perempuan..

Tukang mengajarnya lelaki..
Pergh...very sempoi...I Like..
Environmet like kat dlm klas..name pun training kan..
Aku tak snap 1 pun picca..

Aku smpai je tgk da ade org..segan ok nak snap gmbr..haha
First day..haruslah tunjukkan kesopanan dan kesusilaan..hahaha
3 kali makan..breakfast..lunch..minum ptg..
Tp tengahari aku keluar..lunch ngan adik aku..

1st day agak kelam kabut ngan blur yer..
Coz aku kan bukan yer familiar sgt bab coding ni..
Takat nak godek coding reti la..tp klu nak create..hahaha..tak reti..

Lps je abis klas..aku terus jumpe tukang ajar..
Cakap..1st day training aku agak blur..
Tp dia paham..name pun klas for beginner kan..haha

Klas abis awal..dalam 445 ptg..
Abis je terus blik umh...
Tak kan nak msuk opis kot..hehe..
Sorry yer kengkawan opis..sume kelija aku da siapkan..
Sesape yg call aku time waktu bekerja..
Harap maaf..tak kan ku jawab..silent mode la..
Menganggu sesi pembalajaran ku nnti..hehe

Moga ape yg di ajar..
Senang utk aku mengembangkan sayap ku di arena antarabangsa..
Cewaaahhh..verangan tak hengat..hahah
Harus ade angan2..bru leh jd kenyataan...

...XOXOXOXOXO...

mAr@ZiEy

No comments: