22 January 2010

..Baik Luar Buruk Dalam..~

Sape bace Metro kelmarin..
Kesah "ANAK SETAN"
Aku rse bukan takat anak setan je dia tu..
Anak Iblis pun ade kot..hahahah..

Seorang pelajar perubatan yg perwatakan yer baik sgt2..
Tp sebenarnya ANAK SETAN..
Sanggup belasah Bapa Kandung semata permintaan yer tak di tunaikan..
Permintaan nak RM1J..

Oit..nak bukak hospital ke..
Stadi pun tak tentu lg pass..adoiii..
Ape la nak jadi ngan budak sekarang..
Ade tu tinggalkan ayah sendiri kat Pusat Dialisis..

Aku tak sanggup nak buat Mama Papa camtu..
Rse diri ni sungguh tak berguna ade la..
Kekangan hidup menjadi salah satu punca perubahan sikap seseorang..
Tu tak dinafikan la..tp pucuk pangkal HATI dan PEMIKIRAN serta KEIMANAN kter..

Kalau sume tu LOW..da tentu cepat berubah..
Ish..serius wei..zaman sekarang ni da makin kejam..
Sesama manusia pun kejam..apatah lg ibu bapa sendiri..
Ya tuhan..selamatkan la KAMI dari sikap yg paling di benci oleh MU..

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

8 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

bdk2 skg..x reti kenang budi....

nawal said...

ade gak anak camtuh kt dunia nih..
heh!

JIVEBUMZ said...

semoga kita akan terhindar daripada perkara yg kejam itu!

aminnn

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Aminnnn... ::.

mAr@ZiEy said...

Princess N

Tau takpe..ish..geram gak tgk bdk2 skg..mkin tak mengenang budi..

mAr@ZiEy said...

Nawal

Sume ade..perangani baik cam malaikat..perangai jahat cam iblis..perangai hipokrit..sume ade..

mAr@ZiEy said...

Sis Ila

Amin Ya Rabbal Alamin..

mAr@ZiEy said...

Sis Adar

Ya Rabbal Alamin..