09 January 2010

..Cuai Ke?..~

Maaf..aku skip citer wedding aku..
Ni kesah pagi tadi..
Sebelum tu nak melalak dulu leh kat sini...waaaa...sedih hatiku

Cmni kesahnya
Pepagi tu tetiba rase nak check purse aku..
Check duit..check lesen..tetiba..
"Bie...IC hilang!!!"
Serius wei..aku ni mmg teliti ckt bab IC ngan Lesen..
Tak pernah di keluarkan unless betul2 di perlukan..

Seingat aku..last aku keluarkan time aku nikah..
Lepas tu..terus simpan..
Waaa...kejam la sape yg curi identiti aku..
Skg ni aku tgh takde kad perkenalan diri..waaaaa...

Ni first time IC aku ilang..benci..
Coz..aku benci nak ikut prosedur wat IC baru..waaa...
Nak kene report polis la..kene g JPN lg..da la kene byr lak tu..
Waaa...benci..

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

4 comments:

JIVEBUMZ said...

lor kat mana taruk tu? salah letak kot cuba carik dulu mana tau kot ade terletak kat mane2

che' moon said...

org dulu IC je ilang xpayah report polis.
tapi tu dulu laaa..
tatau la skang kene ke takk..

Jangan org ingan minah indon sudaaa~ =P

mAr@ZiEy said...

Sis Ila

Da jumpe da..aritu dok punggah brg2 terjumpa kat purse kecik..lgpun last kuarkan dari purse time nak nikah..time tu mmg sy tak pegang pun that purse..adik yg pegang..huhu..nasib jumpe..

mAr@ZiEy said...

Che Moon

Kan senang kalau tak yah ade IC..pkai sensor jari je..hehehe