28 January 2010

.Motip.


Motip gambar ni di tayangkan..
Motip yer..ni sume gambar candid yg di snap oleh photographer bebas
Bebas kat opis aku ni haaa...

Al-kisahnya...
Time picca tu di snap adalah time sume boses takde kat opis..
So..sume anak buah bos merdeka la kan..
Aku??ish...rugilah kalau tak join kan..hehehe

Saje je nak tepek muka aku..da lame tak tepek..
Oppsss...cam da lme tak tepek gambar KAMI bermesra..
Nanti la ek..aku cari gambar plg mesra KAMI..
Maklumlah..da kwen ni..keMESRAAN kena lah terserlah kan..hahaha

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

7 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

cantek tudung
=)

asna cute said...

hooooo
xsabar cepat kak.. nk amik berkat nie hehehe~

m[i]era said...

wah muka dye sj kat cini .
hehe
dah mmg blog sendiri an.
xkan muka org asing lak .
hehe

@)---;---

mAr@ZiEy said...

Yanie

Tudung je..tuan tudung..hehehehe..

mAr@ZiEy said...

Asna

Eh..sabar Cik Asna..lps ni ade N3 yg wajib Asna amik berkat..hehehehe

mAr@ZiEy said...

Miera

Tau takpe..hehe..tp kalau ltk muka org lain pun ape salah yer..bikin publisiti ckt..hehehehe

:: p R i n c E s S _ N :: said...

tuudng ala2 zebra...cantek....