19 January 2010

..Proses Pertama Akan Bermula..~

Aku akan memulakan proses pertama
Erti kata lain..fasa pertama..
Oppsss...bukan fasa pertama yg korg dok teka tu ek..
Ni mengenai kerjaya aku..

Da lame da pendam..
Almost 2 years bekerja..so aku ade hak utk pertahankan hak aku..
Da mmg hak aku..aku kene la pertahankan..
Tak kan asyik di takuk lame je..nak gak perubahan..
Oppsss...hak ape tu..

Masih dalam perbincangan sesama sendiri..
Belum sampai ke tahap boses lg..
Nama pun fasa pertama kan..
Kalau da sampai tahap kedua nnti leh la aku bercerita..

Moga ape yg aku mintak di makbulkan..
Mane tau rezeki..hehehe
Rezeki tuhan kan..manusia hanya mampu mencari..
Doa wajib di sertakan..

Harap-harap fasa pertama ni berjalan seperti yg di rancang la..
Kite kene kuat kalau nak berjaya..
Tp kdg2 tu tumpas gak dek anasir jahat bak MALIKA tu..heheh

...XOXOXOXOXO...

mAr@ZiEy

6 comments:

+D.a.y.a.n.a+ said...

hehe..tekaan ku salah..
btw, good luck ye kak..

asna cute said...

bestnyaaaaaa

asna pun menunggu gk lg 2 thun bru bley tukar keje lain.. heheh

Congrats!

♥ QaseH ♥ said...

ala akk ni suka bg suprise,,,citer la,,,

mAr@ZiEy said...

Dayana

Ish..akk ade ckp salah ek..heheh..

BTW..TQ Dayana coz meneka..nnti akk bocorkan ek..heheh

mAr@ZiEy said...

Asna

Ish..akk tak tukar keje la..just memajukan kerja je..bg up yg lme..hehehe

mAr@ZiEy said...

Qaseh

Berahsia tu la yg best..hehehe