20 January 2010

..Tabiat Dia..~

Da lame kan tak cerita tentang budak kecik ni..
Ha..sekarang peel baru dia..
GADO..
Tak kesah la ngan sape..mesti nak gado..

Tp selalu yer dia gado ngan aku or Mama je..
Yang lain dia tak berani..maybe yg lain tu lelaki kan..
Maklumlah..dalam umah aku ade 2 org je perempuan..
Adik2 perempuan aku sume tinggal kat luar..heheh

Tp best ooo gado ngan Jotak ni..
Kter mrh dia..doa mrh kter balik..
Then..dia cubit kter..bukan kter cubit dia..
Cubit sambil wat muka geram..hehehe..kelakar wei muka dia..

Da genap 2 thn ni..
Petah tol cakap..
Tp ujung-ujung ayt je la dia sebut..tp still paham lg la..
Ade budak sebaya Jotak..sebut Mama pun tak tau..
Jotak ni semua cepat..tumbuh gigi pun cepat..berjalan pun cepat..bercakap pun cepat..
Gado pun cepat..

Tp..ari Sabtu aritu aku gado ngan dia..
Sekali dia ketuk aku ngan spanar..
Pergh...biru wei kaki aku..
Saket gler..lg aku mrh..lg dia nak pukul aku..
Last-last..aku jerit nama Pojie..terus lari..hahahaha


Korang tau tak pesal dia terlau hyperactive
Coz dia suke makan ini..


ROTI MILO..
Doktor cakap..kalau budak kecik suka makan milo mmg akan Hyperactive..
Pergh..tp si Jotak ni da xtra Hyperactive yer..
Smpaikan dia leh panjat tembok umah tanpa bantuan orang..
Korang bygkan lah..budak 2 thn panjat tembok..

Sape ade adik or anak sedara cam Jotak ni..
Mesti korg pening kan nak jage..
Aku kalau tinggal berdua ngan dia..perghhhh..mmg tak terlayan..
Asyik nak memekik je la aku ni..
Tp seronok layan dia..hehehe..

Psstt: Jotak suke menyelit kalau aku baring sebelah Pojie..kdg2 smpai tertido..hehehe

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

2 comments:

♥ QaseH ♥ said...

uis biru tu,,

mesti sakitkn....usik lg,,,kan dah kena,,,hehehehe

mAr@ZiEy said...

Qaseh

Pergh..bukan takat biru je..ijau pun ade..huhuhu..