14 January 2010

..Terpengaruh Jugak..~


Sape tgk citer ni..sila angkat bahu..heheh
Aku tak la tgk sgt memula..
Tp sejak da kwen ni..terus melekat plak depan TV semata-mata nak tgk citer ni
Korang tau pesal pe..

Pesal..Bie follow citer ni..hahahha
Cam kelakar pun ade..aku tak follow citer ni..dia lak yg follow..hahah
Aku kan tgk citer di pertengahan cerita..
So tak tau la citer awal-awal yer..

Bie la tukang pencerita aku..
TQ Bie..coz ceritakan sume peristiwa..sampai 1 episod pun tak tertinggal..
Baik tak laki aku..hahaha..baik kan..
Sebab tu aku sayang bangat sama dia..



...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

8 comments:

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

sumi pun xberapa layan cite nih.. tp dorg cakap best..

Nana said...

sangat2 suka cite ni..tp semalam xtgk gara2 mengejar kenny rogers buy 1 free 1 selamat tinggal balqis ekekekekek

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

tgk gitu2 jer
tak follow serius sangat
ni baru nak tgk balik kat tv3.com.my

heheheh

mAr@ZiEy said...

Aisumi

Memula pun akk tak layan sgt..tp da nak penghujung cerita bru akk lyn..heheh..not bad la

mAr@ZiEy said...

Sis Nana

La..akk kejar gak ke Kenny Rogers tu..hehehe..sah ni sume gara2 N3 Syana ni..hahahah

mAr@ZiEy said...

Yanie

Same la..skg bru terhegeh nak tgk previous episod..hehehe

♥S@R@♥ said...

layan gak cite ni..tp dah start kelas xleh la nak tgk.. hari ni last episod cite ni..huaaaaaaaaaa

pstt.. update la kat blog ek

mAr@ZiEy said...

Sis Sara

Tu la psl..arini last episode..hehehe..orait..akan di update di blog..tp tak se best tgk di TV..heheheh..

Ala cian tak leh tgk..takpe2..nnti leh review blk kat TV3 Website ek