25 February 2010

.D60 Buat ?.

Actually tajuk tu aku tak berapa gemor..
Tapi tu yg buat aku rase cam sesuai je buat tajuk..kihkihkih..
Ni al kesah semalam..

"Chenta..Bie nak beli D60"
"Serius..cantek...Chenta suke..beli la cepat"
"Pesal plak Chenta nak seronok je ni"
"Yerlah..D60 utk kite kan"
"Bukan..bukan utk kite..org lain"
"Da tu npe Bie yg beli"

Jeng jeng jeng...aku da sentap tahap mak nenek..
Aku da tarik muncung itik da..
Tp..laki aku buat tak tau je..coz dia tau kalau di pujuk..lg la aku bikin pjg itu muncung..haha
Last-last aku yg pujuk diri sendiri..[baik kan..hehehe]

Actually D60 utk adik Bie..
Iskandar..dia kene pkai D60 utk course semester depan..
Takpe la Is..demi pelajaran..abang ko sanggup belikan..
Tp..D60 tu di beli dari abg ipar dorg gak..hehehe


D60 = RM600..
Segala mak nenek datuk perkakas sume complete..
Hanya RM600 sahaja..sape tak nak beli dik non oiiii..
Baru guna dalam 5 months camtu..

Boleh la aku ngecek ngan Is lps ni..hehehe
SLR mu..SLR ku jua..miahahaha
Yerlah..beli pkai duit laki aku kan..
Duit laki ku...duit aku jugak..duit aku..aku punya seorang..hahaha

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

8 comments:

CikPuanMiera said...

kejam oh statement.. huahuahua.. duitmu duitku juaaaaaaaaaaa... hehehe

asna cute said...

hahaha statement terbaikk wokkksss!~

Duit lakiku, duitku juga.. duit ku, duitku saja.. ahaks!~

mAr@ZiEy said...

Miera

Ish...tak kejam lg tu..bru sipi2 nak menuju ke arah kekejaman je tu..hehehe

mAr@ZiEy said...

Asna

Statement kene la terbaik maaa...ehem..ehem..cam org tu..sorg tukang byr..sorg lg tukang pilih..hehehe

mun said...

murah gila
tapi d90 lagi cun hehe

♥z@z@♥ said...

haha..skrg xde pk nk beli ape..nak sihat jek..namo alahan..tue la, mase sihat ko berlagak ek pn. zaza..skrg dlm kesakitan baru nak insap..huhu..

mAr@ZiEy said...

Mun

Kalau D90 harga lain..tp abg ipar kter jual D60 je..D90 dia tak nak jual lg..hehe

mAr@ZiEy said...

Zaza

Tau takpe..tp tu semua pengalaman..nnti leh la ko citer balik kat anak ko nnti..hehe