03 February 2010

.Mood Tak Baik.

Today mood aku tak baik..
Coz..myBaby bikin Mummy yer mood tak baik..waaa..[tetiba salahkan baby kan..]
Yerla..dari pagi td perut aku meragam..
Asyik pg toilet je..
Kalau toilet tu dekat2 takpe..ni nak menapak 1 hal..

Meragam cam masuk angin pun ade..
Tp..bile g toilet tak mau la nak uwek2 ke ape..
Sampaikan aku takleh nak sedut udara kat opis ni..
Tekanan aku..

Time lunch lg la..lentiok piok aku..
Nasib big bos aku baik ati bg French Fries McD..
Kalau tak..mmg aku da terlelap kot kat sofa nan empuk tu..
Dengan vontot aku saket gler..da berhari2 saket..
Tiap2 malam dok suh Bie urut..tak gak ilang..

Ohh...ya..sekarang selera makan aku da tahap serius..
Suku senduk nasi pun belum tentu abis ko tau..
Sampai kan aku hanya leh hirup sup or roti setengah keping je..
Smlm Bie da pujuk rayu aku suh makan..
Haram aku nak jamah makanan depan mata..
Nak menjamah lg la...

myBaby..jgn buat Mummy camni..
Nanti Mummy takde energy nak carry Baby..
Mummy nak Baby besar like baloon..tak mau kurus cam Mummy..
Waaa..berinteraksi sama Baby plak..heheh

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

2 comments:

♥ QaseH ♥ said...

owh,,,,

cian sis ea,,,

nknolong pun pdai,,,

tp sis jgn layan sgt perasaan tu...

sis kna mkn gak taw,,,

mAr@ZiEy said...

Qaseh

Takpe..Qaseh tlg beri sokongan pun da kire ok sgt2..