18 February 2010

.Teruja vs Sengsara.

Pepagi da teruja dengan kelambakan kerja..
Eh..di kategorikan as Teruja ke..whatever la..
Pepagi da semangat nak buat kerja yg pending kelmarin..
Sekali..

Boses aku suh buat keje yg urgent..
Tekanan takde sangat tp design aku kene settlekan..
Kesian plak aku tgk mereka yg request tu..opppsss...
Da la kelmarin bos aku suh buat keje dia..
Hold lg keje design aku..arini nak kene hold lg..
Ape aku nak cakap..
Yes..priority boses kene utamakan..tp..aku takleh la..
Ari2 jumpe org tu..ape aku nak cakap..

Dengan ketidakselesaan aku pagi ari..
Sungguh tak selesa aku arini..
FYI..my back sekarang selalu sakit..dan terlalu sakit..
Hingga boleh menitis air mata aku tahan sakit..
Aku mmg tak boleh duduk lelame kat atas kerusi..
Kalau duduk lame..sah vontot aku akan sakit sangat2..

Semalam..aku kene dukung ngan Bie untuk ke toilet je..
Even toilet tu dekat depan mata..
Sungguh saket..sampai nak berdiri pun sengsara..
Aritu check doktor..maybe segala abdomen aku nak mengembang..
Tp..kenapa kat vontot sampai ke peha..
Saket sangat2...ari2 nangis tahan saket..

Nak pg urut plak mmg tak boleh..
Mama memang larang aku pg urut..
Ape gile time pregnant nak berurut..ish..mmg tak boleh..
Makan ubat tahan saket..oohh...ni lg aku jauhkan..
So..nak tak nak..kene la tahan..even sengsara kan diri..
Demi mu anak..Mummy tahan kesakitan ni..cewwaaahhh...

Psstt:..Bie still mabuk..tp da kurang..dan kemabukan beralih kat aku semula..huhu

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

6 comments:

♥z@z@♥ said...

ko pun rase ek saket belakang yunk, aku ingat aku je..a'ah mmg saket weh..kdg² tue saket dia cam pelik..aku nie takut la kot² jadik pape kan..a'ah kan yunk..sakit sgt mabuk nie..tp demi mu anak..ibu² nie sanggup tahan walau kdg² berlinang airmata..huhu

mAr@ZiEy said...

Zaza

Saket wei..saket sgt2..menusuk ke tulang..aku kalau nak baring punya la seksa..azab sgt saket tu..kalau da baring seksa..nak bgn lg la..nak golek like hindustan ats katil pun da tak boleh da..

Memula rase mabuk..tak la perit sgt tekak..tp da lme2 ni..perghhh...perit tekak..perut saket sgt2..meleleh ooo air mata tahan saket..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

jage kesihatan urself & baby k...b strong..

mAr@ZiEy said...

Princess N

Ok Babe..I Will Do My Best ok..walaupun sengsara dik oooiii...huhuhu

chokio_nia said...

waaaaaaaaaahhhh...akak da pregnant eh???congrates!!!!

mAr@ZiEy said...

Ain

Yup darling..akk da pregnant da..hehe..TQVM Dear