05 March 2010

.OST Halimah Jonggang by Eddie Hamid.


Berulang kali
Telah ku katakan
Diriku ini
Di waktu ini
Telah dimiliki

Tak usah lagi kau dekati
Tak mungkin aku jatuh cinta padamu
Usahlah engkau memaksa diri
Memuja diriku
Ku takut nanti
Kau gigit jari menangis sendiri

Janganlah engkau berangan-angan
Jadi buah hatiku
Walau dalam mimpi pun ku tidak sudi

Jangan jangan jangan ku digoda
Tengok bayangmu pun ku tak selera
Pergi pergilah cari yang lain
Jadi kekasihmu

Jangan jangan jangan ku dipaksa
Tengok mukamu pun aku tak suka
Jangan jangan jangan kau jadi perigi
Yang mencari timba

Halimah jongang
Halimah jongang
Halimah jongang
Halimah jongang

Ha... ha... Halimah jongang

Jongang jongang jongang
Kau halimah jongang
Jongang jongang jongang
Halimah gigi jongang

Ha...korang mesti follow kan cerita ni kan..ehehehe..
Aku rase lagu ni da mkin femes da..
FYI..ni lagu faveret Jotak..asal ade iklan psl citer Halimah Jonggang ni..
Perghh...nyanyi sambil joget2 tau..konon nak goyang vontot..tp bdn je yg goyang..

Klik sini untuk download

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

2 comments:

JIVEBUMZ said...

umah akak tak de astro huhu tak dapat nengok halimah jonggang..

mAr@ZiEy said...

Sis Ila

Lorh..takpe..You Tube ade..hehehe