31 March 2010

.Promotion : Fieyka Collection.

Actually aku nak promote la bisnes myBuddy
Member satu sekolah..kire rapat gak la..
Ok..tak mau cot cet byk2..

Empunya bisnes bernama Fieyka [nama komersial bisnes ni..]
Produk yg di jual : King of Kebaya..[see..King tu..bukan Queen ok..]
Terus terang aku cakap..semua koleksi Kebaya Fieyka is Gorgeous, Adorable, Chantek Dewi
Cantek sangat2..mmg serius cantek dan korg gerenti terpikat
Harga memang berpatutan dan semua can buy la..hehehe

Nyesal aku tak beli kat Fieyka dulu..
Raya last year punya lah bersusah payah aku cari kebaya..
Sekali da beli baru aku tau Fieyka ni jual kebaya..100x cantek dari kebaya yg aku beli..
Oppss...kebaya tu aku da turunkan kat adik aku da..hehehe
Raya next year azam nak beli kebaya dengan Fieyka..
Al maklumlah..raya thn ni nan ado kebaya yg muat ngan susuk tubuh aku nanti..hehe

Ok..sesape berminat nak berkebaya this year..
Sila la usha her blog..
Actually bisnes Fieyka ni maju gak..ramai customer hebat yg beli..
Tp..aku nak gak promote kat blog aku ni..hehehe

[Fieyka Collection (King of Kebaya)]

Serius wei..mmg chantek menarik tertarik mmg menawan hati la..
Opppsss...kebaya yg ade dalam koleksi Fieyka mmg susah nak cari kat Malaysia ok..
So..material yer mmg totally pure dari pengeluar sebenar..
So..rajin kan lah korang tgk dan cuci mata tgn sume utk memborong ok..

Lupe plak..Fieyka ni da kwen...
Dorg husband and wife buat bisnes online..
Si Isteri bisnes King of Kebaya
Si Suami bisnes Cenderamata Perkahwinan..
For those yg nak beli doorgift wedding..sila la terjah ini blog jugak ok

[Cenderamata Perkahwinan]

psstt: korang cakap je kenal aku..gerenti dapat diskaun..heheh

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

6 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

nk ushaa laa..hihii

mAr@ZiEy said...

N..

Usha and beli ok..hehe

Redbloodsnow said...

harus zie pi skodeng blog beliau..hehe

mAr@ZiEy said...

Ziey

Skodeng jgn tak skodeng..hehe

♥z@z@♥ said...

x merasa la pakai kebaya raye taun nie..kter serupa yunk..huhu

mAr@ZiEy said...

Zaza

Thn ni takpe..alasan di terima..tp thn dpn sambung bergaya ngan kebaya..hehe