01 April 2010

.Kepingin Benor Sekarang.

Ok..N3 ni bukan nak mintak simpati ke ape ek..
Tp..sape yg kasihan kat aku..ape salahnya..hehehe
Sejak minggu lepas aku teringin sangat nak makan bende alah ni..





























+ Ikan Terubuk Masin +

+ Goreng garing-garing..perghhhh +

+ Buat camni...lg la kecur wei tekak air liur sume..+

Camni al kesahnya..
Aku ni jenis yg rajin tgk AFC channel 703
Ntah camner..time tu cerita tentang makanan org Malaysia kan..[tajuk tak ingat plak]
Chef tu tgh masak Ikan Terubuk Masin
Terus kecur wei air liur aku..

Then weekend aritu plak..
Adik ipar aku Is mintak ktorg antakan dia balik hostel..
Sembang punya sembang..dia cakap BFF Bie sekarang ade di Sabah..[Kota Kinabalu..]
Setau aku kat KK pun ade jual Ikan Terubuk Masin tu..
Coz Papa pernah keje kat Labuan..dia ckp kat KK pun ade..so ape lg..order la

Call tak dapat..SMS tak reply..last2 aku YM je si Debab tu..
"Buyut..aku memerlukan pertolongan ko..demi anak aku ngan Pojie"
Hampeh..YM aku tak di reply..tu la padah on9 pkai iPhone..takde notification YM

So..Isnin pagi time aku dok sibuk kat opis..ade someone call..
"Yam..sorry la..aku tak perasan msg ko sume..ko nak aku tlg ape.."
"Ko kat KK kan..aku nak order Ikan Terubuk Masin la..plzzzz"
"Ala..aku da kat airport ni..da nak blk KL"
"Ko mmg..selalu lupekan aku.."
"Takpe..demi Pojie Jr..aku cari kan...aku pesan kat member aku,ko nak bpe ekor"
"Orait..ala..2 ekor je ckup..utk aku ngan Pojie Jr"
"Ala..beli la byk2 sikit..buat sedekah kat orang.."
"Boleh..tp sume ko la bayar..aku tlg sedekahkan kat org..hehehe"

Seronok aku ade org nak carikan..hehe
Tp..aku takleh la nak confident sgt dgn mamat debab tu..
Kdg2 dia tu ngiok gak..oppsss...
Tup..tup..ari Selasa si Debab call balik..
"Yam..aku jnji 3/4 hb ni aku bg kat ko"
"Ko jgn jnji je beb..Pojie da pesan..jnji ko ni tak leh pakai gak kdg2"
"Ni betul punye maa..demi Pojie Jr.."
"Ok..cantek la tu..Pojie pun nak jumpe ko..ade hal nak bincang"
"Laki ko tu skg pyh tol nak contact.."
"Pesal lak..aku tgk ramai je org contact dia..org lain punya la susah nak contact ko"
"Aku BZ la.."

Ntah dapat ntah tidak barang tu..
Tp..ade someone yg baik hati lg murni hatinya nak bg aku Ikan Terubuk Masin
Sapekah gerangan hamba yg berhati mulia lg suci murni itu..hehe
Kak Jambu sila alert yer..hahaha..

Moh doakan aku dapat la merasa Ikan Terubuk Masin tu..
Kalau dulu ade member Sarawak yg mmg seopis ngan aku..
Main order camtu je..tup2 dapat..sekarang dia da ke Ireland tinggalkan aku..
Yati..I Miss Ur Terubuk Masin maaa..

pssstt: actually tak berapa elok ibu mengandung makan makanan masin2

| Info terlatest..hehe..aku da dpt da Ikan Terubuk Masin dr Kak Jambu..da abis da pun..hehe |

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

4 comments:

♥z@z@♥ said...

ko lak membuatkan aku teringin nk mkn terubuk masin nie..adoi la..dah terasa kat tekak aku kesedapan dan kenikmatan dia..alahaiiiiiiiii

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ibu mengandung kne layan ok...sedaptu terubuk masin..

mAr@ZiEy said...

Zaza

motip utama mmg nak buat ko kecur air liur..bg selera makan tu kuat ckt..hehehe

mAr@ZiEy said...

N..

Mmmg sedap kalau mkn ngan nasi panas..perghhh