21 April 2010

.Mangidam Ke.

No..bukan aku yg mengidam..
So far takde lg selera mengidam tu..hehehe
Ni al kesah perbualan ktorg kelmarin..
Sape tgk Adamaya..

Kan si Maya da pregnant..
Dia plak mtk Sup Belut..hehehe
"Chenta tak mengidam pape kan skg.."
"Aáh lom lg npe"
"Nanti mengidam mtk la bnde yg pelik2 ek..macam Sup Biawak ke..Sup Gajah ke"
"Chooiii...mne leh mkn..ape da.."
"Takat bnde yg senang cari baik tak yah mengidam"
"Amboi..berlagak ek..tunggu la nanti..terkangkang kiak mencari"
"Tak kesah.."

See...berlagak tak bertempat kan Bie..
Siap dia..nnti aku nak ngidam bnde yg mmg takde kat Malaysia ni..
Yerla..aritu cam teringin Terubuk Masin..senang je dpt..
Tunggu je..siap la Bie nanti..[kejam kan..ahahha]

Aku skg tgh dalam misi mencari Daging Kijang..
Ade sesape tau kat mne jual..
Kwn aku yg preggie tu mengidam bnde alah tu plak
Kesian plak kat laki dia..ke hulur ke hilir cari tak jumpe..

psstt: boleh tak kalau nak mengidam pg melancong kat bulan..hehehe

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

4 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

an suami kerek woo ko x mngidam..sabo jekk..

♥z@z@♥ said...

haha..jgn eksyen ckp kat bie ko..laki aku penah citer, bini kawan dia ngidam nak pakai kete honda..terpaksa la beli weh klau x si isteri mogok..haha..

aku klau bleh xmo la ngidam yg pelik²..kang x dapat sian anak aku..ngidam nak minum air suam dah la..haha

SyaNa said...

aku nk try ngidam hbag coach la
hahahaa mau kena sekeh

Ann GreenStrawberry said...

heheheh.. baru2 ni baru je makan gulai daging kijang. sedap sehh... nenek AGS buat... selalu sangat makan if pakcik keluar memburu kijang.. kat area seremban ni mmg ada jual daging kijang...