28 April 2010

.Sentap Di Kala Malam.

Orang tgh mengendung anak jgn la di ganggu feeling yer kan..
Terus sentap wei..hahaha
Aikk...ni pun nak citer ke..
Aku da ketandusan masa da ni..keje bertubi2 dapat
Boleh ek korang terima alasan tu..hahaha

Aku ni kan da mula mengaru sane sini..
Then perut plak selalu je rase saket..
Doktor ckp..its normal saket..coz baby tu bergerak..dan perut aku ni kecik..
Smlm boleh aku merengek tak hengat coz perut saket..
Sambil2 merengek tu tergaru2 la..
Aku garu tak pkai jari ok..garu beralaskan kain..

Tetiba Bie tegur..tp teguran dia cam marah pun ade..
Terus sentap tak hengat punyer..
Lps solat Isyak..terus boo layan Bie..
Konon nak merajuk..tp mmg merajuk pun..hahaha
Di tegur..aku wat tak tau je..di cuit lg la aku beralih..hahaha
Last2 meleleh air mata seorang bakal ibu..hehehe
See..jgn la di kacau feeling aku skg ni..hahaha

Meleleh air mata sambil pegang perut..
Tak leh tahan tu..terus terlelap tu..hehehe
Bgn2 je..da berselimut pun aku ni..
Amboi..nak amik ati jntung balik ek..terus aku tukar2 bju tido..
Terus abum kat sebelah Bie..

Then pepagi still tetapkan pendirian tak mau tegur Bie..
Cehhh...konon..tp takleh wei..
Tp..Bie la tegur dulu..lps je ok..
Terus peluk cium muahh muahhh ngan Bie sblm pg keje..hehehe
Sampai je opis..Pink Panther aku berbunyi
"Jangan merajuk lg ok..risau Bie smlm"
Nak tergelak pun ade..rupenya..dia risau coz aku tak gerak2
And dia tak sedar yg aku da terlelap..hahahaha

Seronok aku..hahaha...
Tp kan..pelik tak..camner la laki aku tak sedar yg aku ni da terlelap..
Ntah2 aku tido like org terjaga kot...hahaha
Pape pun..jgn di usik ok feeling org cam aku ni..
Mau tersentap seantero dunia..

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

5 comments:

♥z@z@♥ said...

ye btol yunk..masalah ko hamper same nga aku..sakit perut, gatal..sumer tue sbb perut kecik..aku pun tiap² ari cepat jek sentap..pantang kene tegur mule la tarik muncung..pastu ckp sensorg nga baby..haha..konon mengadu kat baby mcm la dia pahamkan..hiksssss

♠ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ♠ said...

salam...wah sudah pregnen..

tahniah2...lama tak singgah kat sini

mAr@ZiEy said...

Zaza

Tau takpe..hanya our baby je yg paham kan..hehehe

mAr@ZiEy said...

Yanie

Haii..Miss U la babe..hilang lme plak tu..heheh..tu la lme sgt hilang..smpai termengandung da den ni..hahaha

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wee..so sweet mrajuk ade y pujuk..ade y risau...