09 May 2010

.9 May 2010.

Today is 9 May 2010
Ape ek yg ade pada tarikh tu..
Meh nak gtau..ade 2 bende penting berlaku pada arini..

Ok..bende paling paling penting
Arini adalah HARI IBU SEDUNIA

| Special for my MAMA and my EMAK |

Pada sesape yg baru berkahwin..
Sungguh la beruntung kerana tahun ni
Meraikan hari ini dengan 2 orang ibu..
For me..arini aku meraikan bersama MAMA and EMAK
Bie pun sama..walaupun EMAK takde arini..
Takpe..end of this month kter celebrate ek..hehe

Oh..jgn di lupai ok..
Bakal ibu ini..hehehe..awal2 aku da warning Bie..
Buat bakal2 ibu pun wajib di raikan..hehehe
Tp ktorg hanya celebrate secara rahsia..teeettt..
Aku skg ni berwaspada sgt2 nak keluar..
Tiap2 ari ade je kes kematian H1N1..
Da la aku ni salah satu mereka yg berisiko tinggi..haishhh..

Ok stop..
Next event plak..
Arini bermula satu pertandingan yg berprestij tinggi..
Piala Thomas dan Piala Uber 2010


Actually aku da beli da ticket final utk Piala Thomas..
Tp..Papa tak bg aku pg..coz crowded ngan org..bahaya utk aku..
So..aku bg la ticket tu pada adik aku..
Takpe la..tgk kat ASTRO pun ok gak..nak terkangkang ke ape..takde sape heran

For Malaysian Team..
Good Luck ok..
Oppss..org kampung aku konvoi maaa dtg KL utk tgk Final..
Waaa...nak ikut!!!!

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

No comments: