06 May 2010

.Adakah Anda Hebat.

Haa...soklan arini..
'Adakah Anda Hebat'
Saya??..saya mmg tak hebat..lemah je..hehehe
Ok darling..meh kter bertanding..
Bertanding ape ek..
Bertanding sape taip paling pantas..
Sape yg berjawatan Setiausaha di kecualikan..hahahah..
Coz dorg mmg kene amik ujian menaip ni

Meh kter bertanding..
Sape paling banyak menaip perkataan dalam seminit dan..
Nan ado kesalahan..ok la..plg maximum..5 kesalahan
Ok..

SpeedTest

Sila lampirkan keputusan anda di ruangan ngomelan..

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

5 comments:

Noli said...

pernah wat test ni dlu..dn memang kurang hebat..tapi akhirnye stress2 lalat..hahaha...

♥z@z@♥ said...

aku nak masuk jgk x kire..huhu..
hehe, aku dpt taip 42 perkataan seminit dan dpt markah 206, posisi 657 dari 3932...lalala

myranaqi said...

sy menaip 29 perkataan seminit..huhuh..
nk cbe lagi

mAr@ZiEy said...

Noli

Tu la..memula wat..terketar2 gak..haha..nak kejar timing tu..

mAr@ZiEy said...

Zaza

Eh..aku punye lg tggi la dr ko..camner tu..hahaha