17 May 2010

.Takde Kerja.

Arini kat opis aku sedikit kebosanan..
Ala..bukan arini je..tiap2 ari..hehehe..[oppsss..terbocor plak..]
Opis aku buat Launching 3S Campaign..
Ala..sama je ngan 5S..tp di tekankan tang 3S dulu..

Intipati 3S..tok sah la aku dok ckp..
Korang da tau punyer la..hehe
SEMAK, SUSUN, SUCI
Maksudnya..cari sendiri kat Kamus Dewan..huhu

Ni ade selingan gambar yg aku amik bile mana aku mula keBOSANan
Mau tak bosan..makanan takde..hehehe
Penganjur sila alert yer..hehe..oppsss..terlebih plak
Berbekalkan HP SE yg cokia jeeee...ni la hasilnya..

| Bunga tiruan pun jadi ler |

| Trend orang yg takde keje |

Sedang asyik ku berposing ala2 model tak laku..
Tup2..makanan pun sampai..buntang mata ku melihat..hahaha

| Mr Edy yg sempoi ngan but PCK lain color tu..hehe|

pssstt:..sampai je makanan..myJunior makin ralit sepak..amboi..

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

10 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

da name blogger..klo boring..posing laa..

mAr@ZiEy said...

N..

Tau takpe..hahaa..nak2 ade plak camera kat tgn..

♥z@z@♥ said...

yunk..suke kan bile baby da start kicking..teruja aku weh..tp sian laki aku salu terlepas peluang nak rase..kekadang jek dia dpt rase..hikssss

mAr@ZiEy said...

Zaza

Memula tu takut gak..yerla tak pernah rase kan..tp da ari2 rase..cam..wajib kene ade..kalau tak mesti cam pelik je..huhu..Pojie selalu tak dpt rase coz kulit tgn dia tebal sgt kot..hahaha

SyaNa said...

baby pn bulat mata tgk food
hahhaa

JIVEBUMZ said...

cam gini lah blogger tegar tak kira walau di mana berada posing tetap posing!

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

skodeng di balik bunga

hehehheh

mAr@ZiEy said...

Syana

Ohh..suke aku baby aku mata bulat..hehe

mAr@ZiEy said...

Sis Ila

Yeee..betul..

mAr@ZiEy said...

Yanie

I suke skodeng tau..hehehe