10 May 2010

.Weekend Yang Santai.

Ahad kan ari IBU..
So..pepagi da dapat ciuman terindah dari suami tercinta..[euuuwww..kene gtau ke??]
Then..
"Selamat Hari Ibu buat Chenta yg bakal menjadi Ibu"
Wow..terindah sungguh..
So..jgn jeles ok mereka di luar sane..hehehe

Takde yg special selain bersama keluarga tersayang
Keluar rumah pun kejap je coz yg sorg tu memang gile ngan Badminton..
Ater..Piala Thomas bru start kan..
Melekat la kat depan TV tu..
Itu la suami ku..tak badminton..bola..tak bola..Motor GP..
Oppsss..bukan aku ek..Daddy myJunior..

Ok..ni sketsa plg best..
Memandangkan masing2 da kekenyangan..
Petang keluar sambil makan kat luar..then malam kekenyangan..
"Bie..kalau dapat makan telur penyu rebus ni sedap ni.."
Kebetulan mmg tgh hujan lebat plak..perghhh...
"Ish..mane nak cari..terengganu ade la.."
Tersenyum lah aku dengan penuh harapan..hahaha

| Sedap ooo |

Korang pernah tak rase telur penyu ni..
Aku pernah la sekali rase..
Kecik je telur tu..sebesar bola ping pong..
Isinya tak byk pun...dan tak hanyir sgt..kalau wat rebus sedap..heheh

Adakah ini petanda aku mengidam..
Teeettt...

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

6 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..ngidam telur penyu...wahan en bie..sila lah capaikn hajat pn cinta kite ni...

mAr@ZiEy said...

N..

Aku bukan mengidam pun..sje je test sebnarnya..haha

♥z@z@♥ said...

yunk, aku penah mkn mase kecik dulu..mak aku kan org ganu..tp bg aku x sedap..aku xleh telan weh..huhu..aku skrg ngidam nak mkn etok@etak..xtau mane nak cari kt sini..kelantan byk la jual...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

tak pernah makan..
tp pernah pegang
sangat lembik...
hehhehehhe

mAr@ZiEy said...

Zaza

Etok@etak tu aku tak pernah dengar..tgk pun tak pernah..ape tu ek..

mAr@ZiEy said...

Yanie

Mmg lembik..hehehe..geli pun ade