26 June 2010

.Baik Untuk Kamu.


Sape tau ape bende ni..hehehe
Pandai la korang..hehehe..clap ur hands for urself..hehehe
Ok..ni name yer Bantal Panas or Tungku Moden
Molek sangat untuk mereka yg selalu saket2 badan or orang yg lepas bersalin

Aku da sambar 1..
Tp..cam nak sambar lg la..hehehe
Murah wei..lg murah dari yg aku tgk orang lain jual..hehehe
Aku beli dengan harga RM22.50 sahaja..

Biasalah..beli borong kan..kengkawan opis memborong beli bantal panas ni..
So..aku join la..ater..dapat la murah..hehehe..
Lg byk org nak beli..lg murah..
Berbaloi wei beli ni..
Just cas selama 3-8minit..then da leh pakai selama 2-5 jam..
Tak la berat sangat..sedang molek je..
Ianya bukan jenis yg keras ek..ade gel dan air garam bukit dalam bantal tu

Kebaikan Bantal Panas ni:
  • Sangat sesuai utk wanita yang lepas bersalin @ dlm pantang [seeloknya bawa bersama ke hospital,boleh digunakan selepas sahaja bersalin]
  • Sangat sesuai membantu mengurangkan senggugut
  • Membantu melancarkan peredaran darah
  • Membantu mengurangkan membuang angin dlm badan
  • Membantu mengecutan peranakan
  • Membantu memanaskan badan diwaktu kesejukan
  • Membantu mengurangkan lenguh2 badan @ sakit badan
  • Mengurangkan kesakitan pinggang @ tulang belakang
  • Melegakan & mengurang kembung @ sakit perut
  • Membantu memecahkan lemak [jika diamalkan selalu]
Kalau korang nak..leh roger aku ok..
Aku bg detail yer..

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

2 comments:

mun said...

k.tiey nak satu!

myranaqi said...

haah..myra pun ada satu bantal ni..best sgt guna kn