18 June 2010

.Besh OoOo..

Selama ni aku mencari buku ni..
Tp ntah kenapa aku susah betul nak jumpa buku ni..
Dan akhirnya myLittle Bos bg aku pinjam buku ni..
Sungguh terharu dan tak terkata ok..

Aku tau psl buku ni pun dr myLittle Bos..
Memandangkan dia da selamat bersalin..so dia turunkan kat aku..hahaha
Teruja ok bile aku baca isi kandungan buku ni..
Rase seronok sgt2..

For those yg mengandung tu..
Aku sarankan bacalah buku ni..
Byk sgt2 ilmu pasal Kehamilan & Kelahiran..
Dan ianya sgt2 berguna utk kite..

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

2 comments:

♥z@z@♥ said...

nak bace jgk....huhu

mAr@ZiEy said...

Zaza

Btul Za..ko kene bca..byk sgt bnde yg kter akan tau psl pregnancy ni