08 June 2010

.Coklat Itu Lazat.

Angkat tangan sape yg setuju dengan tajuk N3 ni..hehehe
N3 ni da lapuk dek zaman da..punya lame N3 ni mengawan kat Draft tu..hehehe
Sila salahkan tuan empunya blog kerana memerap N3 ni..

Coklat..sape tak suke coklat..
Aku dulu tak suke sgt coklat ni..coz byk mkn je mesti saket tekak..
Dan mmg aku tak suke saket tekak ni..gerenti demam punya lah..
So..dari saket..baik aku tak makan..tp itu dulu..
Sekarang kental da tekak aku ni..

Kat opis aku ade sekelompok coklat..simpanan peribadi..hahaha
Korang nak..geledah je drawer aku..takde hal la..
Bukan ade bnde berharga pun..sume company punye..hilang je..beli baru..hehehe

| Queen of Chocolate |

Ohh..coklat OLD GOLD tu pemberian opismate aku yg very da baik hati..
Aku tak pernah pun rase coklat sebegitu..terasa sayang plak..
Abu Bakr TQVM for that chocolate..uish..sape plak Abu Bakr tu..hehe

psstt:..myJunior suke chocolate..tiap kali mkn..mesti kick boxing dia kuat

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

5 comments:

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Huhuhu!!! Cekelettttt!!! Dapnyerrrrr... ::.

♥z@z@♥ said...

hahah..aku pun suke jgk..everyday mesti mkn..tp xleh mkn byk cpt muak..huhu

SyaNa said...

hehee..baby suke cekelat ek??
mummy mkn byk2 kasi gemok sket

~ceRRy beRRy~ said...

nak coklat!!!!

[ Hanie ] said...

heh, dah terliur! :D