24 June 2010

.Limpahan Rezeki Mu.

Syukur di atas segala limpahan rezeki yg di berikan padaku
Tahun 2010 merupakan tahun paling bertuah bg diriku
Awal tahun aku start dengan status baru..
Sebagai seorang Isteri kepada Muhamad Fauzi bin Ghazali

Then KAMI di beritakan dengan 1 khabar plg gembira seluruh alam..[ayat..tak menahan]
Aku di sahkan HAMIL
Sape tak gembira wei..even memula aku tak percaya..lelama gembira tak terucap..
Bukan takat KAMI je gembira..orang sekeliling KAMI pun sama loncat gembira..hahaha

Sekali lg rezeki KAMI datang tanpa putus..
Orang cakap rezeki anak..[yang ni aku percaya..]
Bisnes Bie ngan adik aku berjalan mantap dan membuahkan hasil..
Di tambah dengan kenaikan gaji aku yg melebihi segala target aku..
Syukur Ya Rabbi..

Ok..korang igt pasal Blacky tak..
Ok..cmni..hahaha..[da lapuk punyer cerita ni..]
Bie ade 2 bijik kereta..dia jual 1 kereta dia secara senyap ok..
Last2 aku tau gak..lepas di bocorkan oleh adik aku..

Bie nak belikan aku 1 kereta khas..
Why di panggil kereta khas..coz aku mengandungkan anak dia...hehehe
Kire adiah la aku ngandungkan anak dia..cengitu la..
Hasil duit jualan kereta Bie + duit saving Bie..just byr monthly utk 24 months shj..
Dapatlah sebijik kereta BLM Black = Blacky atas nama aku..hehehe..
Yang membayar yer Bie..aku jd penumpang setia dan pemilik sejati
Alhamdulillah..rezeki myJunior..

Ramai yg cakap..why BLM..
Bg aku..ikut kemampuan sendiri..kalau takat nak beli kete mahal2 canggih2..
Then berhutang lelama..memeningkan kepala oiii..
Kalau nak ikutkan nafsu serakah KAMI
Da beli da Ferrari tu..hahaha..tp kemampuan KAMI bukan taraf Billionaire
Ukur Baju di Badan Sendiri ek..huhuhu

| HAK MILIK KEKAL |

Then tak lama lepas tu..
Papa plak dapat rezeki melimpah ruah..
Papa dapat pampasan dari kerajaan..[tanah yer 50% kene amik kat Raub]
Papa cakap..tu semua rezeki cucu pertama dia..hehehe
Syukur alhamdulillah..

Now da pertengahan tahun 2010
Sekali lg di beritakan dengan 1 berita baik punyer..
BONUS..
Sape tak suke wei company bg BONUS
Syukur sgt2..aku dapat melebihi target aku..
Bos aku cakap..aku dapat over average..tp aku tak tau la bpe average company aku..
Syukur sgt segala hasil kerja aku last year di hargai..
"Alhamdulillah..rezeki anak awak.."
"Yess..ni semua rezeki anak Mummy"

Orang cakap..
Jika kite mengandungkan anak dan ikhlas menjaga kandungan tersebut
Tuhan akan beri kite segala limpahan rezeki yg tak terkira byk yer..
Ade yg dapat sebelum bersalin..ade yg dpt selepas bersalin..
Dan plg bertuah ade yg dapat sebelum dan selepas bersalin..
Semua dari YANG MAHA ESA..

..XOXOXO...

mAr@ZiEy

7 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

rezki2..alhamdulillah...

♥z@z@♥ said...

InsyaAllah aku dapat lepas bersalin kot...hehe...

murah rezeki ko yunk...aminnnnn

jeBateja said...

Uikk...ko over average....adehhhh....aku keja tak tentu masa pun...average je...adehhhh...tak de rezeki lebih gamaknya....adehhh

mAr@ZiEy said...

Zaza

Betul tu..rezeki ko insyaAllah lps bersalin nnti..rezeki ko ade..cuma tak tau je bile

mAr@ZiEy said...

N

Syukur alhamdulillah..

mAr@ZiEy said...

Budak Jahat

Tu la..jahat sgt ko..hehehe..rezeki anak aku tu..aku dgr2 kabar berita production kencang je merungut psl BONUS..haish..syukur la atas rezeki yg ade..ade yg tak dpt lgsung tau..

♥ QaseH ♥ said...

SIS ORG RAUB KER.....

KAT NER...