17 August 2010

.Perkembangan Baik.

Ish..jarang tau aku dapat perkembangan terbaik
Cam biasa..pg tadi rutin aku setiap bulan..Check Up Time..
Hei..igt bulan pose ni takde Check Up ke..ish..
Arini cam bgn lewat dari biasa..waaaahhh..mentang2 da tau msuk opis lewat..
Dan..KK tu da tentu tak bukak awal pg kan..

KAMI..suami isteri sampai tepat jam 750pg dan KK masih tak bukak..
Ape kes..pemegang kunci pun lewat ke..huhuhu
Takde la dapat No 1 ke ape..No 6 je..ok pe..top 10..hahaha
Sabar je la..hahah

Weight : 55 kg..
Di banggakan ok..org lain dok komplen turun berat la..aku je naik berat badan..ape kes..
Kes yer..aku makan teratur...[perghh..teratur la sgt..hahaha]
Aku rase yg berat ni bukan aku..tp myJunior..
Yang lain2..OK saje..takde yg KO..
Well..da ujung nak keluar ni takde yg luar biasa..sume biasa2 shj..

Pesanan dari Nurse yg check aku tu..
Aku da leh basuh sume baju/seluar baby..
Oppss...da lame da aku basuh..skg ni cam nak menambah lg ade la..hahaha
Nafsu wei..nafsu..hahaha
Nak sumbat dalam beg then letak dalam kete tu yg berjaman nak buat tu..
Bie da pesan byk kali..tp aku wat dek je..hahaha

psstt:..Alhamdulillah..aku masih bertahan utk berpose bersama myJunior

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

8 comments:

♥S@R@♥ said...

wahhh dah xlama la ni... pasni leh rehat panjang kt umah..
rasa cam sekejap la plak masa berlalu kan..
semoga selamat semuanya..

Puan nadxoxo said...

berat selalu turun ye? nad tetiap kali checkup xpenah statik or turun. naik je manjang. hahaha

♥z@z@♥ said...

aku checkup esok yunk..xtau la cmner kan..harap sumer oke la..aku pun da basuh dan dah sumbat dlm beg..tp x berjalan pun lg beg tue g masuk kete..mmg saje carik nahas la tue..huhu..barang aku jek lagi lom masuk beg..coming soon..excited kan nak tggu baby kuar sambil dibayangi perasaan takut..

erm, bab pose..mmg aku tewas..nak buat cmner..redha jek la..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

bgs yunk..keep it up...wehh..ko buka ape dlu ekk..aku lps buka cnfirm perot mcm sebu2..x suke r..

mAr@ZiEy said...

Cek Mek Molek

Betul..plg ceat masa berlalu time bulan pose ni..rse kejap sgt2..tu yg makin lme mkin berdebar je ni..tak senang duduk la lps ni..

Uiksss..cuti lame pun bukan leh rehat..kene lyn si Kecik plak kat umh..hehe

mAr@ZiEy said...

Nad

1st & 2nd month je turun..then naik..tp takde la byk mne..so far..sjk pregnant smpai ke 8 bulan ni..bru 7kg naik..sikit kan...huhu

mAr@ZiEy said...

Zaza

Takpe..nnti proses bersalin ko di permudahkan..tu la..aku pun mls nak sumbat dlm kete..niat nak tggu 36 weeks bru aku sumbat semua

mAr@ZiEy said...

N

Klu aku..wahib ngan air soya panas dlu..then bru kurma..selalu yer aku mkn makanan yg manis ckt..nasi aku mkn lps maghrib..byk kan minum air dlu tau