09 November 2010

.1st Day Berjauhan.

Kan aku da start keje..maka yer..
Kehidupan aku kembali BZZZZZZZZZZZZ..
Pepagi anta Àish kat Babysitter / kawan aku sendiri..
Da mmg waktu main-main dia kan pepagi..so wajiblah ati ni berat tol nak berjauhan..
Kiss, gomol2 dulu puas2..kasik melekat bau dia kat baju aku dulu..hahaha

Abis keje..berdesup nak amik dia cepat2..ahaha..
Betul la cakap orang..anak ni penangan yer lain macam ooo
So..da amik dia..kehidupan sebagai Isteri Mithali wajib di laksanakan..
Balik umah..standby barang2 yg nak di masak..lepas maghrib baru aku start masak..
Ate..sampai umah pun da kul 7 kan..mane sempat nak masak terus..

Nasib ade suami yg mmg suka jage Àish..
Nak-nak..si Deboo-Deboo tu baik lak peel yer..hahaha..
Takut gak..seharian jauh ngan dia..takut dia wat peel lalak-lalak dia tu..
So..settle sume bab masak..bab basuh baju..kemas umah..hal anak..hal suami..
Penat OOOoooOOOO..aku salute la kat orang yg leh buat tu sorang2 tanpa bantuan
Then ibu yg lepas keje..continue study..then settle hal rumahtangga..hal anak..hal suami..
Perghhh..tabik spring ooo..penat tak terkata..tp......

Aku heran gak..kudrat aku ni makin ligat buat keje2 tu walhal penat..
Mama cakap..kudrat wanita ni berganda bila kita suka buat bende tu walaupun penat..
Yesss...aku suke buat bende2 tu walaupun penat..tp...
Dengan syarat jangan di ganggu aku waktu aku tgh bekerja..hahahaha

So far Àish mmg budak yg mendengar kata..heheh
Tp kitorang pun kene la ikut kehendak dia yg suka di dukung..bosan da asyik baring je kan..
Last..aku tepek gambar Àish Deboo-Deboo

+ Àish with Mummy +

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

3 comments:

JIVEBUMZ said...

dah stat keje yer mar? welkam back

debo-debo makin kiut la! geramm tang pipi dier

ALoNa Cintamaniszlite said...

mar..tahniah dpt aish..
semoga bertambah ceria hari2 mar dan suami ye..

p R i n c E S s _ N said...

huhuhu...1st time tgk ko gn aish...pp same wehh...